سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز مرکز استان (اهواز)

 

شورای شهر اهواز 21 نفره شد
 
اهواز - خبرگزاری مهر: فرماندار اهواز گفت: شورای شهر اهواز برای دوره چهارم 21 نفر عضو اصلی خواهد داشت.

عبدالعزیز فدعمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق قانون جدید انتخابات شورای شهر، اعضای شورای شهر در هر نقطه بر اساس جمعیت آن مکان محاسبه خواهد شد که بر این اساس، شهرستان اهواز برای دوره چهارم یک شورای شهر 21 نفره خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در این انتخابات، شورای شهر اهواز هشت نفر به عنوان عضو علی البدل برگزیده می شوند تا در صورت کنار رفتن هر کدام از 21 نفر عضو اصلی، این افراد به عنوان جانشین آنها وارد شورای شهر شوند.

فدعی یادآور شد: در دوره سوم، شورای شهر اهواز دارای تنها 9 عضو اصلی و چهار عضو علی البدل بود که با این قانون جدید، شاهد یک جهش در جمعیت اعضای شورای شهر اهواز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بخش ها، شهرها و روستاهایی که در تقسیمات جدید در شهرستانهای جدید التاسیس کارون و حمیدیه هستند در انتخابات جزو شهرستان اهواز به حساب نمی آیند و انتخابات جداگانه زیر نظر فرمانداریهای کارون و حمیدیه را تجربه خواهند کرد.

فرماندار اهواز عنوان کرد: ثبت نام از نامزدهای انتخابات چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز از روز گذشته آغاز شده است و انتظار می رود به مرور بر حجم افراد ثبت نام کننده در روزهای آینده افزوده شود.

فدعمی عنوان کرد: شورای شهر، نهادی برخواسته از متن مردم است که امور جاری شهر را به عهده می گیرد و می تواند در صورت داشتن عملکردی مناسب، شهر را به گونه ای مناسب آباد کنند به همین دلیل چنین نهادی نیازمند حضور افراد توانمند و کاردان است.

وی افوزد: از همه افرادی که احساس می کنند توانایی حضور در شورای شهر برای اداره بهتر امور شهر را دارند دعوت می کنیم برای شرکت در انتخابات پیش قدم شوند تا بتوانیم در دوره چهارم شورای شهر از افرادی توانمند و کاردان بهره ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد