سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار آب و هوای خوزستان

 

ماندگاری غبار در خوزستان تا پایان هفته
اجتماعی  13:33:55 1392/01/28

921-18014-5 کد خبر
 

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده‌ای که هم‌اینک بر آسمان استان حاکم است، غبار محلی است که تا پایان هفته ادامه دارد ولی غلظت این پدیده افزایش نخواهد یافت.

علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی در لایه میانی جو، تقویت زبانه‌های سیستم کم‌ارتفاعی را نشان می‌دهد که موجب افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و خفیف به ‌ویژه در ارتفاعات استان خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: بر این اساس، در 24 ساعت آینده آسمان در مناطق شمالی و ارتفاعات نیمه شمالی استان صاف و غبارآلود گاهی همراه با وزش باد و به تدریج با افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده، در مناطق مرکزی و غربی صاف و غبار آلود همراه با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و گاهی وزش باد، در مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده و گاهی وزش باد و در مناطق ساحلی و جنوبی صاف و غبار آلود همراه با افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 37 و دهدز با 14 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در 24 ساعته آینده نیز بیشینه دمای اهواز به 40 و کمینه آن به 22 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد