سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

کشف بیش از 71 کیلوگرم تریاک در بهبهان
اجتماعی  13:24:46 1392/01/28

921-17814-5 کد خبر
 

سرپرست فرماندهی انتظامی بهبهان از کشف 71 کیلو و 550 گرم تریاک و دستگیری 3 نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- سرهنگ سیدنورالدین موسویان اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه درونک شهرستان بهبهان در حین اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل تردد خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

موسویان ادامه داد:ماموران پلیس در بازرسی تخصصی خودرو، مقدار 61کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود؛ کشف و ضبط کردند.

سرپرست انتظامی بهبهان تصریح کرد:همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات جداگانه‌ای در سطح شهرستان بهبهان از 2 نفر به هویت معلوم مقدار 9 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

موسویان عنوان کرد کرد:متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

 

در اهواز؛
سرقت مسلحانه از طلافروشی نافرجام ماند
اجتماعی  13:25:50 1392/01/28

921-17914-5 کد خبر
 

فرمانده انتظامی اهواز گفت:چند فرد ناشناس که صورت‌های خود را با نقاب پوشانده بودند، اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در محله کیان اهواز کردند که این سرقت با هوشیاری مامور محافظ نافرجام ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)–منطقه خوزستان-سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی اظهار کرد:سارقان که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک موتورسیکلت بودند با تیراندازی به سمت شیشه‌های مغازه طلافروشی و مردم رهگذر ضمن ایجاد رعب و وحشت قصد سرقت داشتند که با واکنش "استوار سعیدی" که به عنوان مامور محافظ در محل حضور داشت مواجه شدند

وی افزود:پس از رد و بدل شدن چند تیر، سارقان از محل متواری و مامور محافظ که در جریان تیراندازی از ناحیه پیشانی به صورت سطحی زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به تشکیل اکیپ ویژه از پلیس‌های تخصصی اطلاعات و آگاهی و ماموران کلانتری عنوان کرد:ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، هویت یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه خودروی پژو 206 مسروقه را کشف و ضبط کردند.

سیدحقیقی با اشاره به اعتراف متهم به سرقت مسلحانه طلافروشی با همدستی 3نفر، عنوان کرد:سارق دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد