سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

 

در اتفاقی نادر
شوشتر به خاک سیاه نشست 

در اتفاقی نادر از ساعتی پیش از آسمان شوشتر خاکستر می‌بارد و طبق اعلام هواشناسی خوزستان قرار است تا ساعتی دیگر این خاکستر همراه با گرد و خاک باشد.

خبرگزاری فارس: شوشتر به خاک سیاه نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، در اتفاقی کاملا نادر از ساعتی پیش از آسمان شهرستان شوشتر بارش ممتد خاکستر آغاز شده است و این روند در حال تشدید شدن است.

بارش خاکستر در مناطق غربی شوشتر بیشتر است و در شرایط کنونی حیاط منازل و پیاده‌روها و خیابان‌ها مملو از خاکستر‌های باریده شده از آسمان است.

شاید این اتفاق برای هر خواننده‌ای نادر باشد ولی برای مردم شهرستان شوشتر اتفاقی عجیب نیست زیرا این تنها سودی است که حضور کشت و صنعت‌ کارون شوشتر به همسایه 285 هزار نفری خود می‌رساند.

سوخته باقیمانده نیشکر برداشت شده از مزارع تنها چیزی است که به کام مردم مجاور کشت و صنعت کارون می‌رود و این روند نیز بدون وقفه و بدون اعتراض مسئولان امر ادامه دارد.

بر این اساس، این اتفاق علاوه بر زیان‌هایی که برای محیط زیست دارد برای سلامت انسان نیز زیان بار شناخته شده است و به این دلیل باید در اسرع وقت جلوی این کار گرفته شود ولی این اتفاق زیر نظر ناظران محیط زیست و دوستداران محیط زیست بسیار جای تعجب دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم شهرستان شوشتر بارها درباره مشکلات و مخاطرات این اتفاق تذکر داده و حتی با نگارش طومارهایی در این باره به صورت مکتوب اعتراض خود را بیان کرده‌اند ولی مسئولان در این باره هیچ ترتیب اثری ندادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد