سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

حاشیه‌‌نگاری فارس از دیدار نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان
هواداران زردپوش مسجدسلیمانی با چشمانی اشک بار ورزشگاه را ترک کردند 

پس از دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان، هواداران مسجد سلیمانی با چشمانی اشک بار ورزشگاه بهنام محمدی این شهر را ترک کردند.

خبرگزاری فارس: هواداران زردپوش مسجدسلیمانی با چشمانی اشک بار ورزشگاه را ترک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجد سلیمان، قبل از آغاز دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان حدود 5 هزار هوادار در ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور داشتند که به تشویق تیم خود مشغول بودند.

این ورزشگاه به دلیل نداشتن جایگاه مخصوص خبرنگاران، این قشر زحمت کش را دچار بلاتکلیفی کرده بود که سرانجام چند خبرنگار حاضر در ورزشگاه به جایگاه صدا و سیما انتقال داده شدند.نیروی انتظامی شهرستان مسجد سلیمان نظم خوبی را در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر بر قرار کرده بود.باشگاه نفت مسجد سلیمان، تمام عواید حاصل از بلیط فروشی این دیدار را به آسیب دیدگان زلزله اخیر استان بوشهر اختصاص داد.

در دقیقه 24 این دیدار ضربه سر مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان به تیرک عمودی دروازه گل گهر برخورد کرد که در این صحنه آه از نهاد هواداران این تیم بیرون آمد.هواداران تیم نفت در طول بازی بار‌ها به قضاوت داور این دیدار معترض بودند به گونه‌ای که در خروج داوران از زمین مسابقه ایجاد اختلال کردند.

پس از نواختن سوت پایان این دیدار توسط داور، هواداران منتسب به تیم نفت، اعتراض شدیدی نسبت به راه نیافتن تیم نفت مسجد سلیمان به مرحله بعد از خود نشان دادند که خساراتی نیز به ورزشگاه بهنام محمدی و صدماتی را نیز به تنی چند از افراد حاضر در زمین وارد کردند.به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول، نفت مسجد سلیمان میزبان تیم گل گهر بود که این دیدار با دو گل به سود میهمان خاتمه یافت تا نفت از راه یابی به مرحله پلی آف باز بماند.

 

 

 

هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال
خوزستان به دنبال حفظ سهمیه/ استقلال نیم نگاهی به کرمانشاه دارد 

از هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال خوزستان در صورت پیروزی در دیدار امروز خود باید منتظر باشد تا تیم شهرداری تبریز در کرمانشاه امتیاز از دست دهد.

خبرگزاری فارس: خوزستان به دنبال حفظ سهمیه/ استقلال نیم نگاهی به کرمانشاه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در چارچوب هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، استقلال خوزستان در اهواز میزبان تیم فولاد یزد خواهد بود.

این دیدار از اهمیت بالایی برای آبی پوشان اهوازی برخوردار است و برای راهیابی به لیگ بر‌تر این تیم نیاز مبرمی به برد در برابر فولاد یزد دارد.

لاجوردی پوشان در صورتی می‌توانند جواز صعود مستقیم به لیگ بر‌تر را کسب کنند که شهرداری تبریز موفق به کسب هر سه امتیاز از میدان کرمانشاه نشود.

تیم شهرداری تبریز امروز در آخرین دیدار خود در کرمانشاه میهمان تیم راهیان این شهر خواهد بود و در صورت کسب پیروزی در این دیدار به دلیل دارا بودن تفاضل گل بهتر مستقیما به لیگ بر‌تر صعود خواهد کرد.

در صورت صعود شهرداری به لیگ بر‌تر کار برای استقلال خوزستان به پایان نخواهد رسید، این تیم حتی در صورتی که بازنده میدان امروز باشد به دیدار پلی‌آف برای صعود به لیگ بر‌تر راه پیدا خواهد کرد.

تیم حاضر در مرحله پلی‌آف باید به مصاف تیم دوم گروه «الف» مس سرچشمه کرمان برود تا در دو بازی رفت و برگشت چهره آخرین صعود کننده به لیگ بر‌تر فوتبال کشور مشخص شود.

از شواهد پیداست که امروز ورزشگاه تختی اهواز چهره دیگری را از خود به نمایش خواهد گذاشت، رسانه‌ها و هواداران خونگرم خوزستانی اعلام آمادگی کردند تا با حضور در ورزشگاه مشوق آبی‌های اهواز برای صعود به لیگ بر‌تر باشند.

باید منتظر ماند و دید که آیا فوتبال خوزستان سهمیه خود را در لیگ بر‌تر حفظ خواهد کرد، یا اینکه فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد دو استقلال آبی پوش و دو نفت زرد پوش خواهد بود.

 

 

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با فارس:
کسب یک امتیاز از تبریز غنیمت است/ تمرینات فولاد چهار روز تعطیل شد 

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سنگینی را در تبریز برگزار کردیم و یک امتیاز با ارزش نیز به دست آوردیم که این تک امتیاز از میدان سخت تبریز بسیار غنیمت است.

خبرگزاری فارس: کسب یک امتیاز از تبریز غنیمت است/ تمرینات فولاد چهار روز تعطیل شد

حسین ابن قاسم امروز گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از تعطیلی تمرینات تیم فولاد خوزستان تا 31 فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: چهار روز به بازیکنان استراحت دادیم تا پس از آن در تمرینات حاضر شده و آماده دیدار با استقلال شوند.

وی ادامه داد: بازی بسیار زیبایی را از دو تیم فولاد و تراکتورسازی شاهد بودیم، همچنین این دیدار برای هر دو تیم بسیار سنگین بود که خوشبختانه موفق شدیم تیم تبریزی را در خانه متوقف کنیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: توپ‌های بسیاری را وارد چارچوب کردیم که درون دروازه جای نگرفت و اگر نیمی از موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد هم اکنون قاطعانه پیروز این میدان بودیم.

ابن قاسم اضافه کرد: تماشاگران تبریزی به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند و این موضوع، کار را برای بازیکنان ما سخت کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته سی‌ و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر دوشنبه در تبریز میهمان تراکتورسازی بود که این دیدار با حساب یک بر یک مساوی به پایان رسید.

قرمز پوشان اهوازی از هفته سی‌وسوم لیگ بر‌تر فوتبال روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تیم استقلال تهران خواهند بود.  

 

 

 

فارس از هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال گزارش می‌دهد
نوشداروی نفت پس از سقوط/ کار سخت فولاد برای آسیایی شدن

در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال نفت آبادان تیم راه‌آهن را برد و فولاد خوزستان نیز در برابر تراکتورسازی تبریز به تساوی رسید.

خبرگزاری فارس: نوشداروی نفت پس از سقوط/ کار سخت فولاد برای آسیایی شدن

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس از عصر جمعه با برگزاری شش دیدار آغاز شد که با مسجل شدن سقوط گهر درود و پیکان تهران به لیگ یک همراه بود.

* نوشداروی نفت پس از سقوط

تیم نفت آبادان که با شکست هفته قبل در برابر مس کرمان سقوطش به عنوان نخستین تیم به لیگ دسته اول مسجل شده بود در دیداری حیثیتی به مصاف راه‌آهن شهر ری رفت.

طلایی‌پوشان آبادانی که با نتایج ضعیف خود در این فصل از سه هفته قبل از پایان لیگ سقوطشان به لیگ دسته یک مسجل شده بود یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های ادوار حضور در لیگ برتر را در این فصل به نام خود ثبت کردند.

تغییرات گسترده در سطوح مختلف در این تیم نیز بیش از آنکه نفتی‌ها را شعله‌ور کند آن‌ها را در دام اختلاف سلیقه‌ها سوزاند تا جایی که از هفته‌ها قبل معلوم بود که این تیم راهی جز لیگ دسته اول نمی‌رود.

به هر حال طلایی‌پوشان با وجود مسجل شدن سقوط‌شان به لیگ یک برای دفاع از حیثیت فوتبالی خود در برابر شاگردان علی دایی قرار گرفتند.

نفتی‌ها در این دیدار بازی هوشمندانه‌تری را نسبت به دیدارهای قبلی از خود نشان دادند و به خوبی توانستند از تک گل خود که توسط رضا خالقی‌فر به ثمر رسید دفاع کنند.

در سوی دیگر راه آهنی قرار داشت که باتوجه به جایگاه خود در میانه‌های جدول نه استرسی برای سقوط داشته و نه دغدغه قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی.

شاگردان علی دایی در صورت کسب پیروزی تنها می‌توانستند جایگاه سرخ‌پوشان پایتخت را در رده ششم جدول تهدید کنند که با شکست در این دیدار خارج از خانه با 44 امتیاز در رده نهم قرار گرفتند.

نفتی‌ها نیز در این دیدار به سومین برد خود در این فصل البته با چهارمین سرمربی خود دست یافتند تا با 22 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گیرند.

در هفته سی‌وسوم این رقابت‌ها تیم نفت آبادان در اصفهان میهمان ذوب آهنی خواهد بود که به شدت برای سقوط‌ نکردن دست و پا می‌زند و راه‌آهن نیز در اکباتان میزبان صبای قم خواهد بود.

* فولاد در انتظار لغزش تراکتور

اما در روز دوم هفته سی‌‌ودوم رقابت‌ها که عصر دوشنبه برگزار شد بالانشینان به یک امتیاز بسنده کردند.

در حالی که همه نگاه‌های این روز به بازی حساس و فینال‌گونه استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی دوخته شده بود در تبریز نیز تیم فولاد میهمان تراکتورسازی این شهر بود.

شاگردان حسین فرکی که هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و به شدت نیم‌نگاهی به رده سومی تراکتورسازی برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا دارند در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌توانستند خود را به یک امتیازی تراکتورسازی رسانده و بیش از پیش به تراکتور نزدیک‌تر شوند.

سرخ‌پوشان اهوازی ابتدا نیز با گل دقیقه 20 لوسیانو پریرا از حریف خود پیش افتادند و تا دقیقه 77 نیز نتیجه را حفظ کردند اما در این دقیقه بود که تیم میزبان با گل محسن حسینی کار را به تساوی کشاند تا امتیازات را تقسیم کنند.

فولاد با این نتیجه 55 امتیازی شد و فاصله چهار امتیازی این تیم با تراکتورسازی حفظ شد تا سرخ‌های اهواز کار سختی را برای رسیدن به رده سومی داشته باشند.

در سوی دیگر تراکتورسازی تبریز نیز که این روزها نتایج چندان جالبی را چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان کسب نمی‌کند از رسیدن به قهرمانی ناامید شده و برای حفظ جایگاه سومی خود در تلاش است.

در شرایطی که نبرد برای قهرمانی در لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شده است فولاد خوزستان می‌تواند نقش مهمی را در تعیین قهرمان این فصل داشته باشد چراکه این تیم در هفته بعد در اهواز میزبان استقلال تهران خواهد بود.

دیداری که در آن استقلال برای نزدیک‌تر شدن به قهرمانی و فولاد برای یافتن روزنه‌های صعود به لیگ قهرمانان آسیا با لغزش احتمالی تراکتورسازی اندیشه‌ای جز پیروزی ندارند.

همچنین تیم تراکتورسازی تبریز که اکنون با 59 امتیاز در رده سوم جدول است در هفته سی‌و سوم میهمان آلومینیوم هرمزگانی است که به شدت به امتیازات این دیدار برای خلاصی از سقوط به دسته پایین‌تر نیاز دارد.

به هر حال دو هفته پایانی لیگ برتر امسال قطعاً آبستن حوادث و حساسیت‌های بالایی چه در بالا و چه در انتهای جدول خواهد که باید دید که در پایان چه نتایجی رقم خواهد خورد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد