سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:
تماشاگران توهین کردند روحیه‌مان را از دست دادیم 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با شعارهای که از سوی هواداران به بازیکنان نسبت داده شد بازیکنان قصد حضور در زمین را نداشتند.

خبرگزاری فارس: تماشاگران توهین کردند روحیه‌مان را از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سعید سلامات پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن در نشست خبری این بازی اظهار کرد: به خاطر اینکه قبل از آغاز بازی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به بازیکنان توهین کرده بودند آنان قصد نداشتند در این بازی حاضر شوند.

وی ادامه داد: پس از این اقدام تماشاگران، بازیکنان روحیه حضور در زمین را نداشتند اما با صحبت‌هایی که با آنها کردیم تصمیم به بازی گرفتند و در نهایت نیز پیروز این میدان شدند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: بازی روانی بود و با توجه به تغییراتی که در تیم دادیم و بازیکنان جوانی را به میدان فرستادیم در بعضی از پست‌ها دچار مشکل شده بودیم اما در نهایت بازیکنان جوان ما توانستند بر حریف چیره شوند.

سلامات در خصوص کمک مربی این تیم ادامه داد: کمک مربی‌ تیم که به تازگی به این مجموعه اضافه شده مدرک درجه A مربیگری یوفا را دارست و در دسته پنج آلمان نیز مربیگری کرده است.

وی در مورد ادامه بازی‌های لیگ گفت: امیدوارم سقوط ‌کننده‌ای سربلند باشیم، تماشاگران باید چه در لیگ حرفه‌ای و چه در لیگ یک از تیم حمایت کنند.

سلامات در مورد شرایط بازی خاطرنشان کرد: ما در دو جناح بازیکنان جوانی را گذاشته بودیم که بتوانیم به خوبی به تیم حریف فشار آوریم اما وجود همین بازیکنان جوان باعث شد تا راه‌آهن به تیم ما فشار بیاورد.

وی در پایان اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه عنوان کرده اگر در سه بازی آخر لیگ به پیروزی برسیم 10 درصد از جرایم در نظر گرفته شده بخشیده شود.

 

 

 

حواشی دیدار نفت آبادان و راه آهن
سکوهای ورزشگاه تختی برهنه بود 

در دیدار تیم‌های فوتبال نفت آبادان و راه آهن، سکوهای ورزشگاه تختی آبادان رکورد خالی از تماشاگر بودن را شکست.

خبرگزاری فارس: سکوهای ورزشگاه  تختی برهنه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و راه آهن در چارچوب هفته سی و دوم لیگ بر‌تر با حاشیه‌هایی همراه بود.

در آغاز این دیدار تعداد کم حاضران در ورزشگاه باعث شده بود که تختی آبادان برای اولین بار در لیگ بر‌تر رنگ برهنگی به خود بگیرد.

حدود 500 تماشاگر در آغاز این دیدار از بازی دیدن می‌کردند، که این تعداد در آغاز نیمه دوم به 2000 نفر می‌رسید...

اما این بار هواداران آبادانی با شعارهایی به بازیکنان صنعت نفت قبل از شروع مسابقه اعتراض خود را به سقوط این تیم به رقابت‌های لیگ دسته اول نشان دادند.

در آغاز این دیدار بازیکنان تیم راه آهن با به ‌دست داشتن پلاکاردی حادثه زلزله در استان بوشهر را گرامی داشتند.

در دقیقه 38 این دیدار بازیکنان روی یک ضد حمله به دروازه راه آهن نزدیک شده و رضا خالقی‌فر روی پاس به عقب محمد لامی‌نژاد موفق شد تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 46 ایگور کاسترو بازیکن راه آهن با یک ضربه سر توپ را روانه دروازه کرد که حبیب دهقانی سنگربان نفتی‌ها با یک مهار هنرمندانه توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در پایان بازی نیز هواداران آبادانی علی دایی، سرمربی تیم راه آهن را تشویق کرده و ورزشگاه تختی آبادان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در چارچوب هفته سی و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، صنعت نفت آبادان در یک بازی تشریفاتی میزبان تیم راه آهن بود که این دیدار با حساب یک بر صفر به سود طلایی پوشان آبادانی به پایان رسید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد