سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

استاندار خوزستان خبر داد
هفته آینده خوزستان میزبان چهارمین سفر استانی دولت 

استاندار خوزستان گفت: هفته آینده استان خوزستان میزبان چهارمین سفر استانی هیئت دولت خواهد بود.

خبرگزاری فارس: هفته آینده خوزستان میزبان چهارمین سفر استانی دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه کشاورزی استان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر 5 هزار هکتار طرح شیلاتی در خوزستان وجود دارد که بلاتکلیف مانده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رفع موانع در بخش کشاورزی و شیلات خاطرنشان کرد: بخش تعاون و اداره‌کل شیلات باید تکلیف مجتمع‌های شیلاتی آزادگان و شهید احمدیان را با برداشتن موانع و مشکلات روشن کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در سال 90 بیش از 18 هزار تن ماهیان گرمابی در استان تولید شد و این در حالی است که که در سال 91 بیش از  38 هزار تن از این نوع ماهیان به تولید رسید که رشد خوبی را نشان می‌دهد.

حجازی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و همچنین استعدادها و قابلیت‌های استان در این زمینه، می‌توان زمینه تولید ماهیان گرمابی به 50 هزار تن را فراهم کرد.

وی اهمیت توجه به بخش شیلات را اشتغال و درآمد بالای فعالیت در این بخش عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سال‌جاری شاهد افزایش حجم سرمایه‌گذاری در این بخش باشیم.

وی در ادامه سخنان خود از چهارمین سفر هیئت دولت به خوزستان در هفته آینده خبر داد و گفت: با استفاده از فرصت حضور هیئت دولت در استان برای بررسی و حل مشکلات بخش کشاورزی استان کار گروه کشاورزی با حضور هیئت دولت برگزار می‌شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسه فرصت خوبی برای تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در این بخش و همچنین جذب اعتبارات بیشتر است.

وی در این خصوص همچنین اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی و معاونت برنامه‌ریزی استانداری باید با مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها و فرمانداری هماهنگ باشند تا طرح‌های مصوب جدید را به ستاد استانی ابلاغ کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد