سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

در حادثه انفجار مین رخ داد؛
قطع پای یک مین‌زدا در فکه
اجتماعی  14:28:17 1392/01/24

921-15014-5 کد خبر
 

کارشناس مین‌زدایی استانداری خوزستان گفت: انفجار مین در فکه در هفته گذشته موجب قطع پای یکی از عوامل مین‌زدایی در این منطقه شد.

 نادر طرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ با بیان این‌که مین منفجر شده در منطقه فکه از نوع "گوجه‌ای" بوده است، اظهار کرد: با وجود خطرات موجود، مین‌زدایی در این منطقه کماکان ادامه دارد.  

وی افزود: خوشبختانه در تعطیلات نوروزی هیچ حادثه‌ای برای زائران کاروان‌های راهیان‌نور و بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی رخ نداد. 

کارشناس مین‌زدایی استانداری خوزستان ادامه داد: در تعطیلات نوروز سال جاری، 2 خمپاره در مناطق حمیدیه و غرب کرخه در شوش خنثی‌سازی شد. طرفی گفت: در سال گذشته حدود 581 هکتار از مناطق عملیاتی در چزابه و یک‌هزار و 711 هکتار در خرمشهر به اراضی پاک‌سازی‌شده افزوده شد و راهیان نور توانستند از این مناطق نیز بازدید کنند. همچنین بخش وسیعی از اراضی در یادمان شهید آوینی مین‌زدایی شد که با استقبال کاروان‌های راهیان نور مواجه شد.

 

واژگونی یکدستگاه مینی بوس در اندیمشک یک کشته وپنج مجروح برجای گذاشت

اندیمشک ، دزفول - بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در اندیمشک یک تن کشته و پنج نفر مجروح شدند.

 

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت اندیمشک روز شنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت:این حادثه ساعت 11 صبح امروز در کمربندی منتهی به شهر جدید چمگلک رخ داد.

علی اسکندی افزود:مجروحان حادثه به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک منتقل شده و حال عمومی آنها رضایت بخش است.
به گفته وی بی احتیاطی راننده علت این حادثه بوده است.7281/ 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، میرزایی‌فر اظهار کرد: فروردین ماه سال گذشته، یک فقره شکایت از سوی یک راننده کامیون مبنی بر سرقت کامیون و ناپدید شدن شاگرد وی به این دادگاه ارسال شد که تلاش برای کشف موضوع در این دادگاه آغاز شد.

رئیس دادگاه عمومی بخش بندر امام:
حکم عوامل آدم‌ربایی و سرقت در بندر امام صادر شد

رئیس دادگاه عمومی بخش بندر امام خمینی (ره) از صدور حکم برای عوامل آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه مقرون به آزار در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: با بررسی محل تردد این کامیون توسط پلیس راه آزاد راه سر بندر- اهواز، طی 24ساعت محل توقف کامیون در اطراف شهرستان بهبهان شناسایی و شاگرد راننده با دست‌ها و چشم‌های بسته در کنار کامیون پیدا شد.

میرزایی‌فر گفت: طبق اظهارات شاگرد راننده، پس از رفتن راننده به پایانه، سه سرنشین یک خودروی 405با گذاشتن اسلحه کمری بر شقیقه وی، دست‌هایش را بسته و با تهدید او به کشتن، وی را در داخل صندوق عقب خودرو گذاشتند. سپس بار تیرآهن کامیون را در انباری در شهرستان امیدیه تخلیه و پس از مضروب کردن شاگرد راننده، وی را به همراه کامیون در بیابان‌های اطراف شهرستان بهبهان‌‌ رها کردند.

وی افزود: با تحقیقات جامع پلیسی و همکاری دادستان‌های امیدیه و بهبهان، یکی از سارقان به هویت ع. ش شناسایی و دستگیر شد که از محل اختفای وی، یک قبضه اسلحه کلاش و یک عدد کلت پلاستیکی، چراغ‌گردان ماشین پلیس و دستبند کشف و ضبط شد.

میرزایی‌فر عنوان کرد: با همکاری متهم، یکی دیگر از سارقان به هویت د. غ و تعدادی از خریداران اموال مسروقه در امیدیه و اهواز نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد