سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

فوتبال لیگ دسته اول
شهرداری‌تبریز جانشین‌استقلال‌خوزستان شد
کد مطلب : 10313
 
گروه ورزشی: هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول درحالی عصر امروز با پیروزی شهرداری تبریز و پاس، توقف استقلال خوزستان و شهرداری یاسوج، شکست و ناکامی راهیان در صعود به لیگ برتر و قطعی شدن سقوط برق شیراز به پایان رسید.
شهرداری‌تبریز جانشین‌استقلال‌خوزستان شد
با اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص تیم برق شیراز در مورد ۳ بر صفر بازنده شدن برق شیراز مقابل شهرداری تبریز، این تیم تبریزی جای استقلال خوزستان را در صدر گرفت.
به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از اعاده دادرسی باشگاه برق شیراز نسبت رای صادر شده کمیته انضباطی که طی آن بر بازنده شدن ۳ بر صفر تیم برق شیراز در دیدار مستقیم آن تیم با شهرداری تبریز و اخراج تیم برق شیراز از دور مسابقات و ۳ بر صفر شدن دیدارهای آتی این تیم با تیم‌های حریف صادر شده بود. باشگاه برق شیراز به این رای اعتراض خود را اعلام کرد و پس از ارسال درخواست اعاده دادرسی و صدور قرار قبولی آن و نیز صدور دستور موقت مبنی بر انجام مسابقات مربوط و تحقیق و بررسی دقیق و پس از اخذ نظر کارشناسی کمیته مسابقات، با توجه به اینکه برق شیراز دلایل و مدارک جدیدی که موثر در نقض رای قبلی باشد را ارائه نکرد و رای مذکور نیز مطابق قانون و به درستی صادر شده است.

استدلال مدیریت محترم باشگاه برق شیراز مبنی بر آمادگی برخی ارکان تیم جهت عزیمت به محل مسابقات نیز کفایت قانونی در توجیه اعاده دادرسی ندارد. لذا کمیته انضباطی ضمن رد اعاده دادرسی، حکم بر تایید رای قبلی داشته و اعلام می‌کند که نتیجه مسابقه انجام نشده تیم برق شیراز با شهرداری تبریز همان ۳ بر صفر به سود شهرداری تبریز است و تیم برق شیراز از دور مسابقات باقی مانده حذف و نتیجه دیدار آن تیم با تیم‌های سایپا شمال، فولاد یزد و ملی حفاری اهواز نیز ۳ بر صفر به سود حریفان اعلام می‌شود. این رای قطعی است.

بدین ترتیب و با احتساب ۳ امتیاز این بازی شهرداری تبریز با ۴۶ امتیاز و و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان جای این تیم را در صدر جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته اول آزادگان گرفت و در صورت پیروزی در دیدار آخر خود به احتمال زیاد به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

نتایج دیدارهای گروه ب

امروز برگزار شد
* پاس همدان ۲ - راهیان کرمانشاه ۱
* مس رفسنجان صفر - شهرداری یاسوج صفر
* شهرداری تبریز ۳ - یادآوران شلمچه صفر
* نیروی زمینی تهران ۲ - شهرداری بندرعباس ۱
* سایپا شمال ۱ - استقلال خوزستان ۱
* ملی حفاری اهواز ۱ - ایرانجوان بوشهر ۱
* فولاد یزد ۱ - برق شیراز صفر

نتایج گروه الف
دیروز یکشنبه ۱۸ فروردین برگزار شد
مس سرچشمه ۴-۲ گسترش فولاد
الوند همدان ۱-۱ ابومسلم
شهرداری اراک ۰-۰ اتکا گرگان
ماشین‌سازی‌تبریز ۱-۲ پارسه ایرانیان
نفت‌مسجد‌سلیمان ۱-۰ شاهین
نساجی مازندران ۱-۱ استقلال اهواز
سنگ آهن بافق ۱-۰ گل گهرسیرجان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد