سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

رقص و آواز بر عرشه کشتی رانیا در اروندرود! 

 

دزفول امروز:کشتی رانیا که در ایام نوروز بر رودخانه اروند حرکت می کرد با رقص و ساز به استقبال مهمانان نوروزی رفت.

کشتی رانیا که متعلق به فردی است ساکن در لندن،از مدتی پیش توانسته بود با کم توجهی مسئولین مجوز ورود و گردش مهمانان نوروزی را جهت سوار شدن بر این کشتی را در آب های خروشان اروند بگیرد.

پس از شروع به کار این کشتی تفریحی،اتفاق عجیبی رخ داد که به نظر می رسد از آداب و سنن مردم ایران زمین فاصله بسیار داشت.مسئولین این کشتی چند روزی بعد از آغاز به کار آن،اقدام به همراه کردن گروه موسیقی بر روی عرشه کشتی کردند .

همراه شدن این گروه موسیقی همانا و اجرای برنامه رقص زن و مرد بر روی عرشه کشتی همان،روزهای نوروز که درآبادان همراه شده بود با حضور کاروان های راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی مسئولین امر با چشم پوشی نسبت به این اتفاقات واکنشی نشان ندادند.

با افزایش اعتراضات مردمی نسبت به هتک فرهنگ ارزشی مردم آبادان بالاخره دستگاههای مرتبط وارد صحنه شده و در مجلس ساز و آواز که دختران و پسران در عرشه کشتی مشغول رقص بودند اقدام به بازداشت مسئولین این برنامه کردند.

رهیاب نیوز

 

 

تیراندازی به درب منزل عضو شورای شهر! 

دزفول امروز:اخبار رسیده از شهر شاوور حکایت از این دارد که این کشمکش ها به جایی رسیده که حالا به درب منزل یکی از اعضای شورای شهر تیراندازی می شود و برای کوتاه آمدنش از اسلحه استفاده می شود.

اختلافات ونزاع های اعضای شورای شهر شاوور انگار قرار نیست پایان پذیرد اخبار رسیده از شهر شاوور حکایت از این دارد که این کشمکش ها به جایی رسیده که حالا به درب منزل یکی از اعضای شورای شهر تیراندازی می شود و برای کوتاه آمدنش از اسلحه استفاده می شود.

نارضایتی مردم از اختلافات این اعضا به حدی است که دیگر تمایلی برای شنیدن اخبار شورای شهرشان ندارند و به نظر می رسد این اختلافات موجب ناامنی هم شده است.

گفتنی است چندی پیش نیز درب منزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوش هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت که هنوز از سرنوشت مهاجمان خبری در دست نیست.


شوش نیوز

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد