سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستان خرمشهر

 

 بر اساس حکمی از سوی فرماندار خرمشهر، رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان منصوب شد.

در این حکم ˈلطیف حیایی اهوازیˈ معاون فرماندار خرمشهر با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات خرمشهر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حوزه شهرستان خرمشهر منصوب شد.

فرماندار خرمشهر در این حکم بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرده است.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 24 خرداد ماه آینده در سراسر کشور برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
 
نماینده مردم خرمشهر در تذکر شفاهی در مجلس عنوان کرد:
جوانان خرمشهر بیکار و سرگردان هستند و وضعیت عمران منطقه نامناسب است؛ هنوز بعد از 24 سال از اتمام جنگ تکمیلی آثار ترکش‌ها، گلوله‌ها و خمپاره‌ها به جا مانده است و هنوز نیزارها وسط خیابان است / کمبود پزشک و دارو امان مردم را برید و به خاطر کمبود تجهیزات درمانی شاهد از دست رفتن جان مردم هستیم
نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خرمشهر به مرکزی برای دپوی برخی از مسوولان فسیل شده و کارگران غیربومی مبدل شده است.

عبدالله سامری در تذکر شفاهی امروز خود در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان خرمشهر بیکار و سرگردان هستند و وضعیت عمران منطقه نامناسب است؛ هنوز بعد از 24 سال از اتمام جنگ تکمیلی آثار ترکش‌ها، گلوله‌ها و خمپاره‌ها به جا مانده است و هنوز نیزارها وسط خیابان است.

وی از رییس جمهور خواست: فریاد مظلومیت خرمشهر را گوش کند تا خرمشهر تاوان جنگ تحمیلی را به تنهایی نپردازد.

سامری در ادامه نسبت به وضعیت نامناسب بهداشتی در خرمشهر هم تذکر داد و اضافه کرد: تنها بیمارستان خرمشهر به اندازه یک درمانگاه تهران مجهز نیست، دستگاه‌های آن یا خرابند و یا بسیار قدیمی.

این نماینده تاکید کرد: کمبود پزشک و دارو امان مردم را برید و به خاطر کمبود تجهیزات درمانی شاهد از دست رفتن جان مردم هستیم.
مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد