سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

احداث مسیر آزادراه برعهده سرمایه‌گذار بخش خصوصی است و در این خصوص باید از سرمایه‌گذاران برای حضور در این پروژه عظیم دعوت به عمل آید / مردم در این بین منتفع خواهند شد و شهرهایی مانند شوشتر، ملاثانی، دزفول نیز که در مسیر این جاده قراردارند، می‌توانند به نوعی به مسیر اصلی ترانزیت متصل شوند

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مسیر آزادراه تهران - بندر امام خمینی(ره) تغییر نکرده است و در این خصوص نظر مسئولان بر تعیین مسیر گذشته است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: مسیر آزادراه تهران-بندر امام خمینی(ره) تغییر نکرده است و نظرات کارشناسان و مسئولان در این خصوص بر تعیین مسیر گذشته است.

وی با اشاره به اینکه شایعات در این باره بی‌اساس است، افزود: مجمع نمایندگان با مسئولان مرتبط با این موضوع جلسه تشکیل داده است و از این حیث هیچ نگرانی وجود ندارد.

احداث آزادراه برعهده بخش خصوصی است

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان اظهار کرد: احداث مسیر آزادراه برعهده سرمایه‌گذار بخش خصوصی است و در این خصوص باید از سرمایه‌گذاران برای حضور در این پروژه عظیم دعوت به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان از همه توان خود برای اجرایی شدن این محور مواصلاتی استفاده می‌کند، گفت: همه توان خود را برای اجرای این محور ترانزیتی به کار می‌بریم.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه باید شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود، تأکید کرد: همه شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم است و از آنها برای سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت به عمل می‌آید.

آزادراه برخی شهرها را از بن بست خارج می‌کند

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه برخی از شهرها در شرایط کنونی در بن‌بست کامل هستند، خاطرنشان کرد: برخی از شهرها در شرایط کنونی از نظر محورهای ارتباطی در بن‌بست کامل هستند و این آزادراه باعث می‌شود تا این محورها از بن‌بست خارج شوند.

وی متذکر شد: راه‌اندازی این محور باعث می‌شود تا گردش مالی و اقتصادی در شهرهای حاشیه این آزادراه افزایش یابد و مردم نیز از این مسیر منتفع شوند.

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مردم در این بین منتفع خواهند شد و شهرهایی مانند شوشتر، ملاثانی، دزفول نیز که در مسیر این جاده قراردارند، می‌توانند به نوعی به مسیر اصلی ترانزیت متصل شوند.

کوتاه‌ترین مسیر در دستورکار است

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مسیر تعیین شده کوتاه‌ترین راه است، بیان داشت: مسیر تعیین شده برای آزادراه از دزفول، شوشتر و ملاثانی می‌گذرد و این مسیر کوتاه‌ترین راه است.

وی با اشاره به سایر گزینه‌های معین شده برای این آزادراه گفت: این مسیر از سایر گزینه‌ها 30 کیلومتر کوتاه‌تر است و به این دلیل توجیه لازم را برای اقدام دارد.

مرجع / فـارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد