سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

در پایان هفته سی و یکم لیگ بر‌تر فوتبال
نفت رفت، بغض آبادان شکست 
 

در پایان هفته سی و یکم لیگ بر‌تر فوتبال کشور صنعت نفت آبادان در کرمان مغلوب تیم مس این شهر شد و سه هفته مانده به پایان لیگ بر‌تر عملا به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پس از ماه‌ها نگرانی اهالی ورزش شهر آبادان از سقوط صنعت نفت به رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام این تیم سه هفته قبل از پایان لیگ بر‌تر به نگرانی مردم آبادان پایان داد و راهی لیگ دسته اول شد.

صنعت نفت در این هفته میهمان مس در کرمان بود و برد این تیم تنها می‌توانست روزنه‌های امید را زنده نگه دارد و این در صورتی بود که آلومینیوم و ذوب آهن هر سه بازی باقیمانده را از حریفان خود شکست می‌خوردند.

هواداران فوتبال در آبادان از ماه‌ها پیش و قبل از آغاز لیگ بر‌تر به مسئولان این تیم، سقوط صنعت نفت را به لیگ دسته اول هشدار داده بودند اما این مسئله همچنان با بی‌‌توجهی مدیران این تیم روبه‌رو شده بودند.

اکنون باید به این مطلب اذعان کرد که سخن‌ این هواداران خونگرم و فهیم را باید طلا گرفت و نظر کار‌شناسانه یا دلسوزانه‌شان را هر چند در حد استماع نظر، محترم شمرد.

از هفته‌ها قبل چنین روزی به سادگی پیش‌بینی می‌شد، چرا که تغییرات فراوان جلوی عملی کردن هر برنامه‌ای را برای کسب موفقیت گرفت.

پاداش‌های کلان، بازدیدهای مسئولان شهری، شرکتی و کشوری، حمایت‌های بی‌دریغ هواداران، قلم‌های رسانه‌های محلی هیچکدام نتوانست این تیم را به حرکت درآورد و از وقوع فاجعه جلوگیری کند.

اکنون فوتبال آبادان در حسرت روزهای از دست رفته با نگاهی به پشت سر می‌بیند که چه فرصت‌هایی را از دست داده و برای بازپس‌ گیری این جایگاه چه هزینه‌هایی را باید پرداخت کند و چه زحماتی را باید متحمل شود.

به راستی که فریادهای اهالی فوتبال در آبادان به ثمر ننشست و با سقوط صنعت نفت از لیگ بر‌تر ایران نماینده پر هوادار خود را از دست داد و این بیشه از شیر خالی شد. 

 

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:
تیم سپیدرود رشت در بازی روز دوشنبه حاضر نمی‌شود 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان از حاضر نشدن حریف خود در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم خبر داد و گفت: این بازی به طور حتم سه بر صفر به سود ما اعلام خواهد شد.

سعید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از برگزار نشدن دیدار هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم این تیم در آبادان خبر داد و اظهار کرد: در این روز به دلیل حاضر نشدن تیم سپیدرود رشت این بازی برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: به طور حتم این دیدار با رای فدراسیون با نتیجه سه بر صفر به سود ما اعلام خواهد شد و با این سه امتیاز 36 امتیازی خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان همچنین از برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم بزرگسالان صنعت نفت در این روز خبر داد و افزود: در این روز به منظور حفظ آمادگی هر دو تیم یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه تختی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از هفته بیست و چهار لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار بود یک دیدار روز دوشنبه نوزده فروردین ماه در آبادان برگزار شود، اما به دلیل حاضر نشدن تیم میهمان مصاف تیم‌های صنعت نفت نوین آبادان و سپیدرود رشت برگزار نخواهد شد.

تیم نفت نوین آبادان در حال حاضر با 33 امتیاز از مجموع 23 بازی در جایگاه ششم گروه «ب» جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. 

 

 

 

 

تیم فوتبال استقلال اهواز درمقابل نساجی مازندران متوقف شد  

اهواز- در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته یکم باشگاه های ایران و از هفته بیست و پنجم عصر روز یکشنبه یک مسابقه در اهواز برگزار شد وطی آن تیم فوتبال استقلال اهواز در برابر تیم فوتبال نساجی مازندران متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا دراین بازی که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد تیم فوتبال استقلال اهواز با نتیجه یک بر یک در برابر تیم فوتبال نساجی مازندران متوقف شد.

در این مسابقه ˈرسول بریچی ˈدر دقیقه 53 برای تیم فوتبال استقلال اهواز گل زد و زننده گل تیم فوتبال نساجی مازندران ˈمحمد عباس زادهˈ در دقیقه 59 بود.

این مسابقه را ˈمحمدرضا فغانیˈ به کمک ˈسعیدالله وردی ˈو ˈمحمد عطاییˈ قضاوت کرد.

تیم فوتبال استقلال اهواز با این تساوی تعداد امتیازات خود را به عدد 29 رساند. ک/2 639/646

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد