سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

27 کشته و 42 مجروح در تصادفات نوروزی خوزستان؛
قدرتی خبر داد: مرگ یک موتورسوار در روز 13 فروردین
اجتماعی  11:39:33 1392/01/14

921-6514-5 کد خبر
 

فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: میزان فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز خوزستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ - منطقه خوزستان- اظهار کرد: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه سال جاری(دیروز) 138 فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان خوزستان رخ داد.

وی افزود: این تصادفات، 27 کشته و 42 مجروح بر جای گذاشت که 12 تن از فوتی‌ها مربوط به تصادفاتی بوده که در جاده‌های فرعی به وقوع پیوسته‌اند.

قدرتی ادامه داد: در مجموع تصادفات رخ داده در این مدت زمانی، شاهد کاهش 53 درصدی میزان فوتی‌ها و کاهش 48 درصدی مجروحان در جاده‌های خوزستان بودیم؛ همچنین میزان تصادفات خسارتی در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در روز 13 فروردین(دیروز) نیز تنها یک حادثه منجر به فوت در جاده‌های خوزستان رخ داد که در جریان آن، یک موتورسیکلت در محور دزفول به سردشت با انحراف از مسیر و برخورد با یک خودرو سمند دچار حادثه شد و موتورسوار جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه خوزستان تصریح کرد: پرحادثه‌ترین محورهای استان در تعطیلات نوروز مسیر امیدیه-دیلم، مسیر قدیم اهواز-سربندر، محورهای منتهی به ماهشهر از جمله امیدیه-ماهشهر، رامشیر-ماهشهر و اهواز-ماهشهر، و همچنین محور بهبهان-رامهرمز، هفتگل-اهواز و اهواز-آبادان بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد