سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شهرستان شوشتر

در ثبت وقایع حیاتی در موعد مقرر
اداره ثبت احوال شوشتر برتر خوزستان شد

اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر در ثبت وقایع حیاتی در استان خوزستان مقام نخست را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری فارس: اداره ثبت احوال شوشتر برتر خوزستان شد

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: این اداره در ثبت وقایع حیاتی در سال 1391 مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

شاهرخ خدادادی با اشاره به اینکه این مقام نخست به دلیل سرعت عمل لازم است، خاطرنشان کرد: این مقام به دلیل ثبت وقایع حیاتی اعم از وفات و تولد در زمان قانونی تعیین شده است.

* رکورد پاسخگویی به استعلامات سجلی زده شد

وی با اشاره به اینکه اداره ثبت احوال شوشتر پرکارترین سال خود را گذرانده است، تصریح کرد: در سال 1391 بیش از یک‌هزار و 562 استعلام سجلی به اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر ارسال شده که در کمترین زمان ممکن این استعلامات پاسخ داده شده است.

این مسئول درباره ثبت وقایع حیاتی شهرستان شوشتر گفت: در یک سال گذشته 100 درصد وقایع حیانی شهرستان شوشتر در زمان مقرر به ثبت رسیده و هیچ تخلفی از این قانون در شوشتر به ثبت نرسیده است.

* تغییر نام در حداقل زمان ممکن

خدادادی با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم در بخش سجلی افزود: در یک سال گذشته بیش از 93 مورد تغییر نام در اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا برای تغییر نام خانوادگی در شهرستان شوشتر 363 مورد مراجعه انجام شده که همه این تغییرات در حداقل زمان اعمال شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان شوشتر عنوان کرد: در یک سال گذشته پنج مورد کمیسیون تشخیص سن در شهرستان شوشتر تشکیل شده و پرونده‌های ارجاع شده تصمیم‌گیری و ارسال شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد