سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور/
شکست سنگین نفت آبادان مقابل سایپا‌/طلایی‌پوشان تحقیر شدند

خبرگزاری فارس: در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور نفت آبادان میزبان سایپا بود که این دیدار در پایان با حساب سه بر صفر به سود نارنجی‌پوشان کرجی به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: شکست سنگین نفت آبادان مقابل سایپا‌/طلایی‌پوشان تحقیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور صنعت نفت آبادان با نتیجه سه بر صفر مغلوب مهمان خود سایپا البرز شد و یک گام دیگر به سقوط به لیگ دسته یک نزدیک شد.

قضاوت این دیدار بر عهده غلام‌رضا جباری بود و رسول فروغی و مهدی ناصحی وی را در امر قضاوت یاری نمودند.

جباری در این دیدار هشت بار از کارت زرد خود استفاده کرد که در این بین سهم یاران طلایی پوش آبادانی پنج اخطار بود، همچنین داور این دیدار عباس مرداسی از نفت آبادان را در دقیقه 57 از زمین بازی اخراج کرد.

گل‌های سایپا را در این دیدار حامد شیری 32 و محسن ارزانی 72 و سعید دقیقی 83 به ثمر ساندند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نفت آبادان بااین شکست 19 امتیازه باقی ماند و در رده هفدهم جدول رده بندی مسابقات باقی ماند.

حواشی دیدار صنعت نفت و سایپا البرز
چراغ سبز طلایی‌پوشان به لیگ یک/ اشک تقوی در آمد

خبرگزاری فارس: بازی تیم‌های نفت آبادان و سایپا در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور با حواشی همراه بود.

خبرگزاری فارس: چراغ سبز طلایی‌پوشان به لیگ یک/ اشک تقوی در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دیدار امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا البرز از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور با حواشی جالبی همراه بود.

* حبیب دهقانی دروازه‌بان صنعت نفت با وجود عدم مصدومیت در لیست هجده نفره این تیم قرار نگرفته بود.

* همچنین محمد لامی نژاد بازیکن جوان و آینده دار نفتی‌ها پس از مدت‌ها در ترکیب تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

* با وجود اعلام رایگان بودن تماشای مسابقه تعداد تماشاگران در ابتدای این دیدار به زحمت به 2000 نفر می‌رسید که تا پایان این دیدار نیز تعداد چشم‌گیری بر آنها افزوده نشد.

* گل اول این دیدار روی یک ضربه ایستگاهی و از فاصله 35 متری به زیبایی توسط حامد شیری در دقیقه32 وارد دروازه نفت آبادان شد، همچنین گل دوم و سوم سایپا بر روی تعلل مدافعان زرد پوش توسط محسن ارزانی "72 و سعید دقیقی"83 به ثمر رسید.

*پس از گل‌های تیم سایپا تماشاگران آبادانی در اقدامی عجیب تیم سایپا را تشویق کرده و بازیکنان صنعت نفت را بی غیرت خواندند.

*در پایان این دیدار و پس از کنفرانس خبری این دیدار، سید مجتبی تقوی سرمربی آبادانی تیم سایپا با چشمانی غم‌بار سالن کنفرانس ورزشگاه تختی را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم سایپا البرز بود که در این دیدار با حساب سه بر صفر مغلوب مهمان خود شد و با این شکست طلایی‌پوشان تقریباً لیگ یکی شدند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان:
4 فوتسالیست آبادانی به تیم ملی بانوان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: چهار فوتسالیست آبادانی به تیم ملی بانوان دعوت شدند.

خبرگزاری فارس: 4 فوتسالیست آبادانی به تیم ملی بانوان دعوت شدند

رز جدیدی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در خصوص دیدار تیمش در برابر کاسپین قزوین اظهار کرد: با وجود دریافت دو گل در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار بازیکنان به خود آمده و در ادامه هشت بار دروازه این تیم را باز کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن دو بازیکن چمنی تیم قزوینی به تیم فوتسال این باشگاه پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم و همین‌گونه نیز شد اما بازیکنان تیم صنعت نفت کار بزرگی را به ثمر نشانده و پیروز این میدان شدند.

جدیدی زاده اضافه کرد: غیبت دو بازیکن اصلی ما که به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نبودند کار ما را بسیار سخت کرده بود و برای بازی آینده نیز در برابر پرسپولیس تهران، زینب آلبوعلی را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی بانوان طلایی پوش آبادانی تصریح کرد: همچنین در بازی آینده ما در برابر پرسپولیس تهران پگاه عبیدی را به علت سه اخطاره شدن در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: وجود سالن خوب و با کیفیت دانشکده نفت آرامشی را به تیم داد تا موفق شدیم در این دیدار سخت به پیروزی برسیم و از طرف مجموعه تیم از همکاری‌های مسئولان دانشکده نفت سپاسگزارم.

رز جدیدی زاده با اعلام خبر دعوت مجدد بازیکنان تیم فوتسال صنعت نفت به تیم ملی گفت: از هفت بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند چهار بازیکن مجددا به اردوی این تیم دعوت شدند و باید در اردوی آماده سازی این تیم شرکت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان ، امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان و مسئول و پرسنل سالن دانشکده نفت به خاطر سالنی که در اختیار تیم فوتسال این باشگاه قرار دادند قدردانی می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد