سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

 

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان هشدار داد
بارش باران همراه با رعد و برق در استان/ کاهش محسوس دما از فردا در خوزستان 

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان درباره بارش باران‌های رگباری و رعد و برق‌های شدید در مناطق کوهستانی و دشتی این استان هشدار داد.

خبرگزاری فارس: بارش باران همراه با رعد و برق در استان/ کاهش محسوس دما از فردا در خوزستان

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بارش باران در شهرهای خوزستان از ابتدای روز دوشنبه پیش‌بینی شده است و احتمال دارد این بارندگی‌ها در شهرهای شمالی استان تقویت شده‌تر باشند.

وی با اشاره به اینکه بارش باران در شمال خوزستان بیشتر خواهد بود، افزود: در شهرهای اندیمشک، شوش، شوشتر، دزفول، لالی، مسجدسلیمان و گتوند باران‌های قابل توجهی پیش‌بینی شده است.

*رعد و برق و افت محسوس دما در روزهای منتهی به نوروز

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان اظهار کرد: در روزهای منتهی به نوروز باران‌های روز دوشنبه باعث افت محسوس دما در استان خواهد شد و امیدواریم از دمای گرم استان خوزستان در روزهای گذشته کاسته شود.

آملازاده با اشاره به اینکه رعد و برق در سامانه بارشی وارد شده در خوزستان زیاد است، تاکید کرد: عشایر و کسانی که به هر دلیلی به مناطق خارج از شهر تردد می‌کنند درباره رعد و برق و وزش باد شدید در روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: هشدارهای لازم به فرمانداری‌های خوزستان درباره رعایت مسائل امینی و احتمال بروز خسارت‌هایی به تاسیسات زیربنایی استان داده شده است و امیدواریم در این باره مشکل خاصی پیش نیاید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد