سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در استان

 

انتصاب مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز  

 

اختصاصی شوشان: سید محسن موسوی به عنوان مدیر آموزش وپرورش ناحیه چهار اهواز معرفی شد.

به گزارش شوشان، معاون پشتیبانی آموزش وپرورش خوزستان درآیین معارفه موسوی طی سخنانی باتقدیر و سپاس از تلاش های فردوس پناه مدیر پیشین این ناحیه گفت: معلم امانتداری است که انسان امانت اوست و امانتداری دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت به او سپرده شده است.

سیروس خدادادی از همکاران فرهنگی خواست تا با همدلی و همراهی همدیگر در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز تحول بنیادین الهام گرفته از مبانی اسلامی بکوشند.وی خاطرنشان کرد:هدف گذاری های انجام شده و روش های مدون دراین سند فرزندان ایران اسلامی را به قله های سرافرازی و افتخار سوق خواهد داد. معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان از تلاش های عبدالجلیل فردوس پناه تقدیر کرد و گفت : وی از جمله فرهنگیان متعهد، دلسوز و امانتداری است که در این مدت در راه پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و تربیت دینی فرزندان این خطه از ایران اسلامی تلاش و کوشش های فراوانی نموده است.در این برنامه سید محسن موسوی به عنوان مدیر آموزش وپرورش ناحیه چهار اهواز معرفی و از تلاش های عبدالجلیل فردوس پناه تقدیر شد. 

 

برادر شکر خدا موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد. خدادادی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در این مراسم اظهار داشت: فعالیت هایی که یک مدیر انجام می دهد همیشه در ذهن مردم می ماند و مردم به عنوان داوران جامعه عملکرد مدیران را زیر نظر قرار گرفته و آن را ارزیابی می کنند.وی با اشاره به لزوم تقوا به عنوان اصل اجتناب ناپذیر مدیریت گفت: مدیران ما با تقواپیشگی و مجهز نمودن خود به سلاح تقوا به پیش می روند و تقوا را به عنوان یک اصل اجتناب ناپذیر از مدیریت سرلوحه کار خود قرار می دهند و افتخارشان این است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش می کنند. در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی سیاهپوش مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز؛ سید بهادر موسوی به عنوان مدیر جدید این ناحیه منصوب شد. گفتنی است سید بهادر موسوی اخوی سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد