سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

 

وی در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو 20 تن سیم برق فشار قوی سرقتی را کشف ضبط کردند و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشف 20 تن سیم برق فشار قوی سرقتی در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ"عبدلله نظر پور" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر عبور یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل اموال سرقتی از شهرستان اهواز به طرف استان اصفهان، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایذه قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری ماموران ایست و بازرسی هلایجان شهرستان ایذه اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی و خودرو های عبوری نمودند.
جانشین انتظامی استان خوزستان افزود: ماموران انتظامی در حین بازرسی از خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون مشکوک شده، که به راننده دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد، که درنهایت پس از تعقیب و مراقبت کامیون مذکور متوقف شد.

وی در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو 20 تن سیم برق فشار قوی سرقتی را کشف ضبط کردند و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.سرهنگ نظر پور افزود: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به انتقال سیم برق سرقتی به استان اصفهان اعتراف کردند.
در خاتمه سرهنگ نظر پور خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری سارقان حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

محمد معینی اظهار کرد: با پیگیری دادیار شعبه سوم دادسرای مسجدسلیمان و پلیس آگاهی این شهرستان، دو نفر از سارقان حرفه‌ای به هویت الف.د و م.د دستگیر شدند.
وی با بیان این‌که دستگیرشدگان ساکن شهرستان اندیمشک و از سارقان سابقه‌دار هستند، ادامه داد: متهمان به ارتکاب هشت فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو اعتراف کردند.
معینی گفت: شگرد متهمان در ارتکاب به سرقت به این شکل بوده که با حضور در بانک‌ها، افرادی که اقدام به اخذ وجه نقد از بانک و قرار دادن آن در داخل خودرو می‌کردند را تعقیب و در فرصت مناسب، هنگامی که مالباخته خودرو را ترک می‌کرد، اقدام به شکستن شیشه‌های وسیله نقلیه و سرقت وجه نقد می‌کردند، سپس به شهرستان محل سکونت خود بر می‌گشتند.
وی اظهار کرد: متهمان با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.
مرجع / ایسنا
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از دستگیری چهار نفر از اعضای باند توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

احمدعلی خزایی اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی مستمر، چهار نفر از فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان بهبهان دستگیر شدند.
وی ادامه داد: متهمان به هویت غ.ق، و.س، پ.ع و ع.ب با خرید مواد مخدر از شهرستان‌های اهواز و امیدیه و استقرار در اماکن مختلف شهرستان بهبهان، اقدام به فروش این مواد به جوانان می‌کردند.
خزایی گفت: از دستگیرشدگان، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، ترازوی توزین و همچنین آلات استعمال مواد مخدر کشف وضبط شد.
وی افزود: همچنین دستگیرشدگان به همکاری با برخی از فروشندگان مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه اقرار کردند که تلاش برای دستگیری این متهمان ادامه دارد.
مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد