سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

شبکه 3 در خدمت مهرام!
اعتراض باشگاه پتروشیمی به صداوسیما
ورزشی  17:39:42 1391/12/24

9112-28381-5 کد خبر

 

حرکت صداوسیما در جریان فینال لیگ برتر بسکتبال کشور، اعتراض مسوولان باشگاه پتروشیمی را در پی داشت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جریان فینال لیگ برتر بسکتبال شبکه 3 سیما که در حال پخش مستقیم این مسابقه بود از امیرمحمد گنجی مدیرعامل مهرام دعوت کرد و به جای گزارش بازی، تریبون را در اختیار مدیرعامل مهرام قرار داد و او نیز درباره دو فینال نخست لیگ صحبت کرد. این اتفاق با ایجاد شائبه مبنی بر این‌که چرا صداوسیما باید تریبون خود را در اختیار یک تیم قرار دهد ناراحتی و گله مسوولان پتروشیمی را نیز در پی داشته است.

 هوشنگ مرمضی‌زاده سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انتقاد از مسوولان صداوسیما اظهارکرد: واقعا نمی‌دانم دلیل این اتفاق چیست. از این مساله ناراحت هستیم و آن را پیگیری خواهیم کرد. چطور می‌شود یک تریبون، دقایق زیادی در اختیار یک تیم باشد و آن‌ها هر اتهامی که می‌خواهند به ما بزنند و پتروشیمی نیز فرصتی برای پاسخگویی نداشته باشد. آیا مهرامی‌ها درباره حاشیه‌هایی که خود در این دو بازی ایجاد کرده‌اند حرف زدند؟

 وی با اشاره به اتفاق‌های دو فینال نخست لیگ برتر بسکتبال ادامه‌داد: ترقه‌ای که در فینال لیگ برتر بسکتبال به زمین پرتاب شد زمانی بود که ما از حریف جلو بودیم. این کار توسط تماشاگران ما انجام نشد چرا که اگر یکی از هواداران پتروشیمی بود زمانی این کار را می‌کرد که تیم ما عقب است. آیا مهرامی‌ها درباره تمارضی که مهدی کامرانی انجام داد صحبت کردند؟ چطور می‌شود یک بازیکن آن گونه خود را آسیب‌دیده نشان دهد اما در بازی دوم بدون هیچ مشکلی عملکردی فوق‌العاده داشته باشد؟

 سرپرست پتروشیمی به ایسنا گفت: مهرامی‌ها به ما اتهام زدند اما درباره درگیری مربی خود با داور مسابقه صحبت نکردند. چطور می‌شود در یک برنامه زنده تریبون به یک تیم داده شود؟ به نظر من این کار تنها جوسازی برای مسابقه فینال است چرا که وقتی یک تیم در میدان نتواند حریفش را شکست دهد، رو به حاشیه‌سازی می‌آورد.

 مرمضی‌زاده در پایان گفت: دوستان بدانند که این کار به هیچ وجه در شان بسکتبال نیست. اگر به دنبال قهرمانی با این شکل و شمایل هستند، باشگاه پتروشیمی اعلام می‌کند که مبارک‌شان باشد. ما این مساله را پیگیری خواهیم کرد و پاسخ مهرامی‌ها را می‌دهیم. هدف‌شان تضعیف روحیه بوده اما بدانند که در زمین مسابقه باید برابر ما مبارزه کنند و درنهایت نیز شکست خواهند خورد.


 

جشنواره اسکیت کودک خوزستان برگزار می‌شود
ورزشی  8:41:35 1391/12/25

9112-28681-5 کد خبر

 

برای اولین بار جشنواره اسکیت کودک در خوزستان برگزار خواهد شد.

 الهه موالی‌زاده، رییس هیات اسکیت استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز یکشنبه (27 اسفندماه) به مدت دو روز در دو بخش تیمی و انفرادی به میزبانی اهواز انجام می‌شود.وی بیان‌کرد: در سالهای گذشته مسابقات رده سنی نونهالان در کشور به صورت تایم‌تریل و در ماده‌های 100، 200، 300 و 500 متر برگزار می‌شد ولی باتوجه به دستورالعمل جدید فدراسیون، قرار است این مسابقات در سال 92 برای رده ‌سنی نونهالان زیر 10 سال به صورت جشنواره انجام شود.

 رییس هیات اسکیت خوزستان ادامه‌داد: به همین منظور ما قصد داریم برای اولین بار رقابت‌های استانی این رده‌ سنی را به صورت جشنواره برگزار کنیم. در این مسابقات اسکیت بازان متولد سال 82 به بعد در یک سالن 40 در 20 و در 10 ایستگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 وی خاطرنشان‌کرد: هر تیم متشکل از چهار بازیکن است که آن‌ها باید بتوانند 10 ایستگاه در نظر گرفته شده را به پایان برسانند. ضمن این‌که درنهایت تیمی که با رکورد کمتر و از نظر فنی بیشترین امتیاز را به دست آورد، به عنوان تیم قهرمان شناخته می‌شود.

 موالی‌زاده عنوان‌کرد: با برگزاری این جشنواره می‌خواهیم، موارد اصولی اسکیت را به صورت صحیح به شرکت‌کنندگان آموزش دهیم. هم‌چنین در پایان این رقابت‌ها، نفرات برتر به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد تا درنهایت تیم را به مسابقات کشوری که سال آینده در تهران برگزار می‌شود، اعزام کنیم.

 وی بیان‌کرد: باتوجه به این‌که خوزستان در چند دوره قبلی این رقابت‌ها حضور فعال داشته است و بازیکنان خوبی را نیز به کمپ‌های استعدادیابی کشور معرفی کرده‌ایم، سعی داریم با بیشتر کردن تمرینات، نتایج خوبی در مسابقات کشوری کسب کنیم.

 

لیگ برتر فوتبال خوزستان از هفته بیست‌وسوم گذشت
ورزشی  17:19:32 1391/12/24

9112-28281-5 کد خبر

 

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال خوزستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ این هفته از رقابت‌ها روز گذشته (23 اسفندماه) با هشت دیدار برگزار شد که طی آن آنزان ایذه با سه گل استقلال رامهرمز را شکست داد، استقلال مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی به ترتیب با تساوی یک بر یک مقابل شاهین هندیجان و فرهنگ رامهرمز متوقف شدند، میلاد دزفول با یک گل شیبان باوی را مغلوب کرد و جنوب سوسنگرد 2 بر یک در مصاف با شاهین ماهشهر به برتری رسید.

 همچنین یادآوران شلمچه با تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس ویس متوقف شد، استقلال حمیدیه با نتیجه 3 بر یک استقلال شوشتر را شکست داد و سپاهان ایذه هم با همین نتیجه، نفتون مسجدسلیمان را شکست داد.

 تا پایان این هفته از رقابت‌ها تیم فرهنگ رامهرمز با 42 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال ملاثانی صدرنشین است.

برتری خوزستان مقابل فارس در لیگ کشتی فرنگی
ورزشی  0:53:53 1391/12/25

9112-28581-5 کد خبر
 

در نخستین دیدار هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج فارس پنجشنبه شب تیم هیئت کشتی خوزستان با نتیجه 7 بر صفر میزبان خود هیئت کشتی فارس را شکست داد.

به گزارش ایسنای خوزستان. به نقل از فدراسیون کشتی، نماینده‌ی خوزستان در این دیدار که در سالن تختی شیراز برگزار شد در هر هفت وزن به برتری رسید.

نتایج انفرادی(اسامی تیم خوزستان ابتدا آمده است)

55 کیلوگرم: ادریس تختی – برنده – محمد دهقان( 2 بر صفر، 2 بر صفر)

60 کیلوگرم: امین سوری- برنده – ایمان داوودی ( 2برصفر، 4 برصفر)

66 کیلوگرم: عقیل داودی- برنده- پرهام قنبری ( 2 برصفر، 6 برصفر)

74 کیلوگرم: محمد سرخه نژاد-برنده – حسین نوروزی( یک بر صفر، 4 برصفر)

84 کیلوگرم: مهدی هدایی- برنده – کمال محمد علیزاده( صفر بر2، 2 برصفر، 5 برصفر)

96 کیلوگرم: مجتبی کریم فر –برنده – نماینده ای نداشت( 5 برصفر)

120 کیلوگرم: پارسا نظری – برنده – شادمان عظیمی (یک بر صفر، 4 بر صفر)

دیگر دیدار این هفته روز 28 اسفندماه بین تیمهای صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار می شود. این هفته تیم پرسپولیس تهران استراحت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد