سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک تحقیق و مقایسه جالب و خواندنی

 

فاجعـه ی سیـل در تایلنـد و شرافت کمپـانی هونـدا
 

همین چند وقت پیش که سیل ویرانگر تایلند را فرا گرفت خسارت های زیادی به این کشور تحمیل شد. بطوریکه از آن بعنوان بدترین سیل تاریخ تایلند در نیم قرن اخیر نام بردند که در این جریان انبار تولیدات شرکت خودرو سازی ژاپنی هوندا بیش از دیگران تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفت اما کمپانی هوندا در این رابطه روز ۵ شنبه هفته گذشته دستور نابودی ۱۰۵۵ دستگاه آخرین مدل خودرو های خود را داد.













 

دلیل این کار هوندا برای اطمینان هرچه بیشتر به مشتریان است تا مطمئن شوند قرار نیست
 خودرو های سیل زده هوندا را خریداری کنند. این از سیاست های بارز ژاپنی هاست
 که تحت هر شرایطی رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهند.







 

اما به راستی آیا شرکت های خودرو ساز !!!!!! داخلی در شرایط مشابه حاضر به انجام
چنین کاری برای رفاه مشتریان خود هستند ؟! هر چند که شرکت های ما به دلیل قرار دادن
 یک نوع ترمز که وظیفه آنهاست هزینه بیشتری از مشتری دریافت میکنند پس زیاد نباید
 به این مسائل مهم امید داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد