سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

 

ارایه راهنمای اهواز به مهمانان نوروزی با بلوتوث
اجتماعی  12:3:34 1391/12/24

9112-22214-5 کد خبر

 

فرماندار اهواز گفت: مهمانان نوروزی در بدو ورود به شهر اهواز می‌توانند با روشن کردن سیستم بلوتوث گوشی همراه خود، راهنمای شهر را دریافت کنند.

عبدالعزیز فدعمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) _منطقه خوزستان_ اظهار کرد: 20 کیوسک "از من بپرس" برای ارایه خدمات به مهمانان نوروزی در سطح شهر و ورودی‌های اهواز مستقر خواهند شد.

وی افزود: همچنین 20 اکیپ سلامت نوروزی از نیمه اسفند ماه در سطح اهواز دایر شده که خدمات لازم را در زمینه بهداشت و درمان به مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور ارایه می‌دهند.چهار ایستگاه قایقرانی و گروه‌های نجات غریق نیز با همکاری هیات نجات غریق خوزستان در کنار رودخانه کارون در اهواز مستقر می‌شوند.فرماندار اهواز گفت:برای آماده‌سازی فضای شهری و امکانات لازم جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی؛ سامان‌دهی پارک‌ها و فضای سبز، هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین نظافت شهر و ورودی‌ها در حال انجام است. دستگاه‌های خودپرداز و اقلام مورد نیاز دیگر نیز در محل‌های اسکان مهمانان نوروزی مستقر شده‌اند.فدعمی ادامه داد: محل دایمی نمایشگاه‌های اهواز و پارک لاله برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده و یک‌هزار چادر نیز از سوی ستاد اسکان مهمانان نوروزی در شهر اهواز برپا خواهد شد.

وی افزود: 304 مدرسه نیز برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.فرماندار اهواز گفت:اقلام فرهنگی و نقشه شهر اهواز نیز در 75هزار بسته برای ارایه به مهمانان تهیه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد