سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

سکوهای اول تا سوم کشور در تسخیر گلف‌بازان خوزستانی
ورزشی  10:21:13 1391/12/24

9112-27281-5 کد خبر

 

در مسابقات گلف قهرمانی کشور که 21 و 22 اسفندماه به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد، تیم‌های خوزستانی رده‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

 غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: سطح مسابقات بسیار بالا و عملکرد تیم‌های خوزستانی بسیار خوب بود.

 وی افزود: در دوازدهمین دوره این رقابت‌ها که به مناسبت یادواره شهباز حسین‌پور، پیشکسوت گلف استان برگزار شد، 14 تیم از سراسر کشور شرکت کردند.

 موسوی بیان‌کرد:‌ در بخش تیمی، نفت‌وگاز مسجدسلیمان با 444 ضربه قهرمان شد، ملی‌حفاری با 458 ضربه در مکان دوم قرار گرفت و پرسپولیس مسجدسلیمان با 466 ضربه مقام سوم را به خود اختصاص داد.  وی ادامه‌داد: در رده‌بندی انفرادی نیز منوچهر نصیری از نفت و گاز مسجدسلیمان با 143 ضربه اول شد، ابراهیم نوری از هیات لرستان با 146 ضربه در مکان دوم ایستاد و حمیدرضا شهنی از نفت‌وگاز مسجدسلیمان با 149 ضربه در جایگاه سوم قرار گرفت. دبیر هیات گلف خوزستان عنوان‌کرد: تیم‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، قم، گلستان، لرستان، اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری و همچنین تمام تیم‌های لیگ‌برتری استان در این رقابت‌ شرکت داشتند و در رده‌بندی، همه تیم‌های غیرخوزستانی پس از تیم‌های استان قرار گرفتند.

 

خادم‌علی تهذیبی برای چهار سال عهده‌دار ریاست هیات قایقرانی خوزستان شد.

مجمع  انتخاب رییس هیات قایقرانی استان امروز (23 اسفندماه) در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با حضور محمد کنی عضو هیات رییسه فدراسیون قایقرانی برگزار شد.
در این مجمع خادم‌علی تهذیبی که تنها کاندیدای احراز این پست بود، با 14 رای که حداکثر آرا بود، برای چهار سال عهده‌دار ریاست هیات قایقرانی خوزستان شد.
در این مجمع علاوه بر عضو هیات رییسه فدراسیون، معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان، نایب‌رییس هیات قایقرانی استان، نمایندگان باشگاه‌ها، ورزشکاران، مربیان و داوران و هم‌چنین روسای هیات‌های شهرستانی حضور داشتند.
مرجع / ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد