سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

 

مدیرکل استاندارد خوزستان از توقیف محصول کنسرو ماهی تن با نام تجاری ناشاتون به دلیل جعل نشان استاندارد خبر داد.

رضا دهدشتی زاده گفت: عده ای سودجو تحت عنوان شرکت کنسروسازی مانام آبادان اقدام به تولید بدون مجوز محصول کنسرو ماهی تن در محلی نامشخص کرده و نیز نشان ملی استاندارد ایران را بر روی محصول فوق جعل کرده اند که مصداق بارز جعل نشان استاندارد به شمار می رود و اقدامات حقوقی لازم برای برخورد با متخلفین درحال پیگیری است.
وی افزود: شرکت مذکور تعطیل بوده و افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به تولید و توزیع کنسرو ماهی تن با این نام کرده اند که در بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل از سطح بازار، کالای مذکور شناسایی و توقیف شد.
وی از شهروندان خوزستانی خواست در صورت مشاهده کنسرو ماهی تن با نام تجاری ناشاتون ضمن عدم خرید مراتب را برای حضور بازرسان این اداره کل در محل و توقیف و جمع آوری آن به این اداره کل اطلاع دهند.در همین راستا معاون فنی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: هموطنان باید در هنگام استفاده از هر نوع کالایی حتما از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند. 

 

 

 

رییس دادگاه عمومی بخش شاوور از صدور حکم برای یکی از افراد شرور در این شهرستان خبر داد.

جعفری چگنی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با افراد شرور، یکی از متهمان به شرارت‌های مختلف در حوزه‌های قضایی شاوور و شوشتر که دارای سوابق کیفری متعدد بود، دستگیر و مورد محاکمه قرار گرفت.
وی ادامه داد: طبق رای صادره، این متهم به تحمل 11 سال حبس و 74 ضربه شلاق تعزیری و همچنین 20 سال تبعید محکوم شد.
جعفری چگنی گفت: رای صادره پس از تجدیدنظرخواهی، قطعیت یافته است و درمرحله اجرا قرار دارد.  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد