سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

هفته بیست و نهم لیگ برتر/
نفت قعر جدول را پس گرفت!
ورزشی 17:46:29 1391/12/18

9112-20081-5 کد خبر

تیم فوتبال نفت آبادان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در دیداری خارج از خانه به داماش گیلان باخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، نفت آبادان با حساب 3 بر یک برابر میزبان خود داماش گیلان شکست خورد. با این پیروزی داماش با 34 امتیاز در همان جایگاه سیزدهم باقی ماند و توانست فاصله اش با آلومینیوم، نزدیک ترین تعقیب کننده اش برای سقوط را باوجود یک بازی بیشتر به عدد هفت برساند.همچنین نفت آبادان که هفته گذشته فولادخوزستان را شکست داده بود، با این شکست 19 امتیازی باقی ماند و با یک رده سقوط، به علت تفاضل گل کمتر نسبت به گهر دورود، بار دیگر به رده ی هجدهم سقوط کرد.در ابتدای این دیدار روح الله عرب در دقیقه 13 برای نفت گلزنی کرد و در ادامه گل های داماش را مصطفی حاجتی در دقیقه 26، علیرضا نظیف کار در دقیقه 44 و امین متوسل زاده در دقیقه 71 به ثمر رساندند تا این دیدار با برتری 3 بر یک به سود داماش به پایان برسد.

پس از ایجاد حواشی در سالن ماهشهر؛
احتمال نیمه تمام اعلام شدن فینال لیگ برتر بسکتبال
ورزشی 18:55:40 1391/12/18

9112-20281-5 کد خبر

باتوجه به مصدومیت "مهدی کامرانی" کاپیتان تیم بسکتبال مهرام در جریان دیدار تیمش برابر پتروشیمی بندرامام، احتمال نیمه تمام ماندن دیدار اول فینال لیگ برتر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باتوجه به مصدومیت "مهدی کامرانی"و انتقال او به بیمارستان در جریان دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم مهرام و پتروشیمی، این بازی همچنان متوقف است و مسوولان برگزاری در حال مشورت هستند و در هر حال احتمال نیمه کاره ماندن این مسابقه و برگزاری آن در فردا (شنبه) وجود دارد.از بیمارستان نیز خبر رسیده که "مهدی کامرانی" وضعیت مناسبی دارد اما مهرامی‌ها اعلام کرده‌اند بدون کاپیتان خود به بازی ادامه نمی‌دهند و باتوجه به توقف این بازی که بسیار طولانی شده است، احتمال دارد بازی نیمه تمام اعلام شود.مسوولان برگزاری مسابقه همچنان در حال مشورت هستند و حسن نوربخش رییس سازمان لیگ نیز در حال ارتباط با محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال است و هنوز تصمیم قطعی درباره ادامه بازی گرفته نشده است.

مسابقات کاپ‌آزاد فوتبال‌دستی اهواز برگزار می‌شود
ورزشی 13:41:26 1391/12/17

9112-19581-5 کد خبر

مسابقات کاپ آزاد فوتبال‌دستی اهواز روز جمعه (18 اسفندماه) برگزار می‌شود.

مهرداد چراغی، مسوول کمیته فوتبال‌دستی هیات انجمن‌های ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت در باشگاه رسام اهواز انجام می‌شود و افراد بالای 18 سال می‌توانند در آن شرکت کنند.وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 30 نفر در این رقابت شرکت کنند، گفت: هدف ما از برگزاری این مسابقه اشاعه این رشته ورزشی در بین عموم مردم است.چراغی عنوان‌کرد: فوتبال‌دستی ورزش شاد و مفرحی است که افراد تا وقتی آن را انجام ندهند، این مساله را باور نمی‌کنند. فوتبال‌دستی ورزش ارزانی است و بسیاری از کلوپ‌های ورزشی این وسیله ورزشی را دارند. در حال حاضر دو باشگاه در اهواز در این رشته ورزشی فعال هستند و هر کدام نزدیک به 20 نفر عضو دارند.

نتایج نمایندگان خوزستان در ایستگاه سوم لیگ برتر جودو کشور
ورزشی 11:35:40 1391/12/18

9112-19781-5 کد خبر

دو نماینده خوزستان از شش بازی خود در هفته سوم مسابقات لیگ برتر جودو کشور فقط به یک پیروزی دست یافتند.

سعید نیسی، دبیر هیات جودو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهار‌کرد: این هفته از مسابقات از روز سه‌شنبه‌ (15 اسفندماه) آغاز شد و روز گذشته (17 اسفندماه) در تهران به پایان رسید.

وی ادامه‌داد: تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس خراسان‌رضوی، موسسه‌ میزان، ثامن‌الحجج خراسان‌رضوی، نفت مسجدسلیمان، شهروند چالوس و شهدا خوزستان با هم به رقابت پرداختند.

دبیر هیات جودو خوزستان اضافه‌کرد: تیم شهدا خوزستان در سه دیدار خود برابر تیم‌های شهروند چالوس، دانشگاه آزاد و ثامن‌الحجج خراسان‌رضوی با شکست مواجه شد و تیم نفت مسجدسلیمان مقابل شهروند چالوس به پیروزی رسید اما در مصاف با دانشگاه آزاد و موسسه میزان با شکست مواجه شد.

وی افزود: تا پایان هفته سوم لیگ برتر جودو، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهدا خوزستان به ترتیب‌ در رده‌های پنجم و ششم ایستاده‌اند.

نیسی بااشاره به دلایل کسب نتایج ضعیف نمایندگان خوزستان عنوان‌کرد: تیم نفت باوجود داشتن اسپانسر به دلیل عدم‌مدیریت، نتیجه لازم را کسب نکرده است و تیم شهدا خوزستان نیز باوجود مدیریت خوب، به دلیل نداشتن اسپانسر موفق نشده امتیازات لازم را جمع‌آوری کند به همین علت از مسوولان درخواست می‌کنم تا در این زمینه به این نماینده استان کمک بیشتری کنند.به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر جودو کشور 27 اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

حضور خوزستان در مسابقات ایروبیک و استپ بانوان کشور
ورزشی 11:49:14 1391/12/18

9112-19881-5 کد خبر

مسابقات قهرمانی ایروبیک و استپ بانوان کشور با حضور دو تیم خوزستانی برگزار می شود.

حمید سالمی، رییس هیات ورزش‌های همگانی استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهار‌کرد: این مسابقات از یکشنبه تا سه‌شنبه(بیستم تا بیست و دوم اسفندماه) با حضور دو نماینده استان، به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که نزدیک به 50 نفر از سراسر کشور در این مسابقا‌ت حضور خواهند داشت، بیان‌کرد: درمجموع16 نفر از استان در این رقابت‌ها به مصاف نمایندگان تیم‌های دیگر خواهند رفت تا قهرمان کشور را مشخص کنند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان اضافه‌کرد: با اعزام تیم ها به این رقابت‌ها، ورزشکاران با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شده و درصدد برطرف و یا تقویت آن ها بر خواهند آمد.

پرتاپ نارنجک فینال لیگ برتر بسکتبال را متوقف کرد!
ورزشی 17:28:27 1391/12/18

9112-19981-5 کد خبر

پرتاب نارنجک به داخل سالن توسط تماشاگران ماهشهری باعث مصدومیت مهدی کامرانی و توقف دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جریان مسابقه دو تیم مهرام و پتروشیمی از فینال لیگ برتر بسکتبال تماشاگران ماهشهری نارنجکی به طرف زمین پرتاب کردند که باعث مصدومیت "مهدی کامرانی" کاپیتان مهرام و توقف بازی شد.بازی این دو تیم همچنان متوقف است و کامرانی نیز به بیمارستان منتقل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد