سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده

 

یکی از روزنامه نگاران خوزستانی در یادداشتی برای خوزنیوز نوشت:

شنیدیم یکی از مطبوعاتی هایی کم سابقه که به شغل شریف رانندگی تاکسی نیز مشغول است تلاش کرده تا خود را به عنوان یک کارشناس و نیروی خبره(!) و نیز نماینده ی مدیران مسوول و کارکنان مطبوعات استان(!) یا به عبارت بهتر(!) نماینده مطبوعات در هیات های تشخیص و حل اختلاف معرفی کند.
وی در نامه ی خود به دلایلی از جمله "به دلیل ظرافت، حساسیت و پیچیدگی کار مطبوعاتی و تسلط بر نحوه مدیریت و سلسله مراتب و عملکرد شاغلین در مطبوعات و جلوگیری از تضعیع(!) (منظورشان تضییع است) حقوق طرفین دعاوی مطروحه در ادارات ..." اشاره کرده است.
جالب این جاست که از سوی سرپرستان سه هفته نامه ... ، یک دو روزنامه استانی و یک روزنامه ی کشوری نیز که فقط در هنگام گرفتن آگهی چند نسخه از آن در اهواز توزیع می شود به عنوان نماینده ی مدیران مسوول و کارکنان مطبوعات (!) معرفی شده است. در حالی که در قانون کارهیچ ماده و تبصره و پرانتزی برای حضور نماینده ی مطبوعات در هیات های تشخیص و حل اختلاف آن هم از قشر مطبوعات وجود ندارد که اگر هم وجود می داشت با وجود یک صد نشریه استانی باز هم سه هفته نامه نیمه تعطیل و یک دو روزنامه محلی مجاز به معرفی یک نفر از بین خود نبودند که هر تازه واردی بخواهد در تشکیلات کارگری نفوذ کند!
به راستی پشت سر این قضایا چه چیزی نهفته است که خیل مطبوعات و مطبوعاتی های استان از آن بی خبرند و تنها 5 نشریه حساسیت و پیچیدگی کار مطبوعاتی و تسلط بر نحوه مدیریت و سلسله مراتب و عملکرد شاغلین در مطبوعات و جلوگیری از تضعیع(!)حقوق طرفین دعاوی مطروحه را متوجه شده اند؟!
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد