سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

 

محمدسعید انصاری، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
احساس می کنم استاندار تمام مشکلات استان را حل کرده و قصد دارد نگاهش را به حل مشکلات سایر نقاط دنیا معطوف کند که اینگونه هر مدت به یک کشور سفر می کند / استاندار و سایر مدیران خوزستان به جای جهانگردی، مشکلات واقعی مردم استان را شناسایی و آنها را حل کنند / از استاندار چنین استانی به این همه تنوع قومیت بعید است دست به چنین کاری بزند و بر تکرار آن اصرار بورزد. انتظار داریم استاندار در این خصوص کمی هوشمندانه و دقیق تر عمل کند
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: استاندار و سایر مدیران خوزستان به جای جهانگردی، مشکلات واقعی مردم استان را شناسایی و آنها را حل کنند.

محمد سعید انصاری در خصوص سفر اخیر استاندار خوزستان و سایر مدیران استان به استان آستاراخان روسیه اظهار کرد: احساس می کنم استاندار تمام مشکلات استان را حل کرده و قصد دارد نگاهش را به حل مشکلات سایر نقاط دنیا معطوف کند که اینگونه هر مدت به یک کشور سفر می کند.

وی با اشاره به سفر استاندار خوزستان به کشورهای روسیه، عراق، چین، کنیا و .... در مدت اخیر عنوان کرد: اگر رئیس جمهور از استاندار خوزستان به عنوان مسئولی در بخش جهانگردی استفاده می کرد بهتر بود تا اینکه کارهای اجرایی یکی از مطرح ترین استانهای کشور را به دست وی بسپارد.

انصاری با اشاره به اینکه این سفرهای استاندار و هیئت همراه تاکنون هیچ دستاوردی برای استان خوزستان به همراه نداشته، عنوان کرد: این سفرها تاکنون صرفا باعث بالا رفتن هزینه های استان شده در حالیکه تاکنون گزارشی مبنی بر تحقق اهداف سفرهای اخیر استاندار به خارج از کشور منتشر نشده است.

وی در خصوص اینکه استاندار در هر بار سفر به خارج از کشور لباس یکی از قومیت های استان را به تن می کند، تصریح کرد: در مدت اخیر تماس های فراوانی با دفتر بنده در این خصوص از سوی سایر اقوامی که در استان زندگی می کنند برقرار شده و مردم نسبت به این رویه بسیار ناراحت هستند و اعتقاد دارند نباید نگاه استاندار تنها به یک قومیت معطوف شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه استان خوزستان از قومیت های متعددی تشکیل شده که همه آنها محترم و برای دفاع از خاک کشور شهدای فراوانی تقدیم کرده اند، تاکید کرد: از استاندار چنین استانی به این همه تنوع قومیت بعید است دست به چنین کاری بزند و بر تکرار آن اصرار بورزد. انتظار داریم استاندار در این خصوص کمی هوشمندانه و دقیق تر عمل کند تا باعث دلخوری سایر قومیت های استان نشود.

انصاری تصریح کرد: به گواه همکاران خوزستانیم در مجلس که خودشان هم از قومیت متعددی تشکیل شده اند من به هیچ وجه نگاه قومیتی به مسائل نداشته ام ولی وقتی کاری از بالاترین مقام استان رخ دهد که باعث ناراحتی سایر اقوام شود به شدت ناراحت می شوم و نمی توانم در این خصوص سکوت اختیار کنم.

نماینده مردم آبادان عنوان کرد: از استاندار خوزستان انتظار داریم این رفتارهای نسنجیده و دور از عرف سیاسی و اداری را سریعا پایان دهد که اگر دولتی غیر از دولت فعلی سرکار بود به شدت به اینگونه رفتار تفرقه آمیز وی برخورد می کرد.
مرجع / مـهـر
نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتکل و اندیکا خبر داد:
هسته اولیه این جبهه از ۶۵ نماینده مجلس نهم است که با هدف فعالیت در انتخابات ۹۲ تشکیل شده است / یا از میان اعضای خود کاندیدا معرفی می کنیم و یا از کاندیدای دیگری حمایت خواهیم کرد / هرگونه تصمیم گیری و نوع ورود جبهه عدالت و کارآمدی به انتخابات و حمایت از کاندیدای خاص ...
اسماعیل جلیلی خبر از تشکیل جبهه ای جدید با نام عدالت و کارآمدی داد و گفت: هسته اولیه این جبهه از ۶۵ نماینده مجلس نهم است که با هدف فعالیت در انتخابات ۹۲ تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه این تشکل جدید تا پایان اسفند مشخص خواهد شد، تصریح کرد: اعضای شاخص جبهه عدالت و کارآمدی بعد از تعیین هیئت رئیسه معرفی خواهند شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه عدالت و کارآمدی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا معرفی می کند، تصریح کرد: یا از میان اعضای خود کاندیدا معرفی می کنیم و یا از کاندیدای دیگری حمایت خواهیم کرد.

جلیلی همچنین در جواب به این سوال که ممکن است جبهه عدالت و کارامدی از علی لاریجانی در انتخابات حمایت کند، اذعان داشت: لاریجانی هنوز به عنوان یک کاندیدای انتخاباتی مطرح نیست و طرح چنین مباحثی زود است و این جبهه در مراحل اولیه شکل گیری خود است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه تصمیم گیری و نوع ورود جبهه عدالت و کارآمدی به انتخابات و حمایت از کاندیدای خاص بستگی به تصمیمات و جمع بندی هیئت رئیسه جبهه دارد؛ لذا پس از انتخاب هیئت رئیسه این جبهه وارد مصادیق خواهد شد.
مرجع / مـهـر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد