سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در استان

 

انتصاب در شهرداری اهواز  

طی حکمی از سوی منصور کتانباف مهندس علی سیاحی به عنوان مدیر منابع انسانی و امور اداری شهرداری اهواز منصوب شد.

اختصاصی شوشان : طی حکمی از سوی منصور کتانباف مهندس علی سیاحی به عنوان مدیر منابع انسانی و امور اداری شهرداری اهواز منصوب شد.سیاحی پیش از این رئیس اداره اجتماعی و رفاهی شهرداری اهواز، مشاور و جانشین معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز، مدیر املاک منطقه 8 و مشاور شهردار منطقه 4 اهواز بود است. گفتنی است مهندس سیاحی متولد سال 1356 در سوسنگرد و بزرگ شده اهواز می باشد که 12 سال سابقه حضور در شهرداری اهواز را در کارنامه او دیده می شود. 

 

انتصاب مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند  

بنا به شنیده های ذره بیشوشان قرار است با حکم معاون رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شود.

اختصاصی شوشان : بنا به شنیده های شوشان قرار است با حکم معاون رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شود.گویا قرار است مهدی نیک پی عهداه دار این مسئولیت حساس شود. نیک پی از نیروی های بومی استان بوده و پیش از این رییس دانشکده حقوق خرمشهر بوده است. انتصاب مدیرعامل بومی برای منطقه آزاد اروند همواره مورد تاکید مردم و نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر در مجلس بوده است. پیش از این محبت رئیسی این مسئولیت را عهده دار بود. امیدواریم با تغییرات جدید در این ناحیه و نهاد حساس خوزستان شاهد ایفای نقشی محرومیت زدا در منطقه و به سود مردم باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد