سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار برای خوزستان

 

شوش، نماینده خوزستان در لیگ دسته دو بدمینتون کشور
ورزشی 12:36:37 1391/12/14

9112-15581-5 کد خبر

تیم هیات شوش به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات لیگ دسته‌دو بدمینتون کشور شرکت می‌کند.

مجتبی خدری، مربی تیم شوش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: آمادگی تیم خوب است و من به عنوان مربی و بازیکن در تیم حضور دارم.

وی افزود: تیمم پنج بازیکن بومی و یک غیربومی دارد. بازیکنان خوبی در اختیار دارم و امسال اولین سالی است که در لیگ دسته‌دو شرکت می‌کنیم.

خدری بیان‌کرد: فکر می‌کنم نزدیک به 20 تیم در این مسابقات شرکت کنند و هدف‌مان چهارمی در این رقابت‌ها است.از رقبای خود در این مسابقات شناخت داریم و با بیشتر آن‌ها در رقابت‌های کشوری بازی کرده‌ایم.

وی ادامه‌داد: فعال بودن و عملکرد خوب تیم شوش باعث شد که هیات استان این تیم را برای شرکت در لیگ دسته‌دو معرفی کند. رقابت‌های لیگ دسته دو کشور 16 و 17 اسفندماه در بندرعباس برگزار می‌شود. 

 

برای پنجمین بار؛
تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام قهرمان لیگ جوانان و امید کشور شد
ورزشی 15:19:43 1391/12/14

9112-16081-5 کد خبر

تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام برای پنجمین بار عنوان قهرمانی لیگ تنیس روی میز جوانان و امید کشور را ازآن خود کرد.

پیمان حسنی، سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان اظهارکرد: روز گذشته توانستیم در آخرین دیدار خود در لیگ جوانان و امید کشور، تیم نفت آبادان را با نتیجه 5 بر یک شکست دهیم و قهرمان این دوره شویم؛ البته قهرمانی ما با دیداری که دو روز پیش برابر مناطق نفت‌خیز جنوب انجام دادیم و این تیم را با نتیجه 5 بر 3 مغلوب کردیم، مسجل شده بود.

وی ادامه‌داد: بازی ساده‌ای برابر نفت آبادان داشتیم و باتوجه به این‌که این دیدار تاثیری در جایگاه ما نداشت، سعی کردیم بیشتر از بازیکنان بومی تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: ما امسال تنها تیم استان بودیم که برای حضور در این رقابت‌ها، تیم‌مان را تقویت کردیم در حالی که دیگر نمایندگان خوزستان در این مسابقات تیم‌های خود را تقویت نکرده بودند.

وی بیان‌کرد: به نظرم اگر تیم‌های نفت آبادان و مناطق نفت‌خیزجنوب هم بازیکنان غیربومی جذب می‌کردند، می‌توانستند هم به مقام برسند و هم این‌که کار کردن بازیکنان بومی در کنار نفرات غیربومی باعث می‌شد سطح کیفی تنیسورهای آن‌ها بالاتر برود.

حسنی خاطرنشان‌‌کرد: ما در ابتدا رویین‌تن و عبادی‌پور که دو بازیکن غیربومی‌ بودند را جذب کردیم. البته این دو نفر عضو تیم بزرگسالان ما نیز هستند و در ادامه وقتی می‌دانستیم که تیم‌مان پتانسیل قهرمانی در لیگ جوانان و امید کشور را دارد، علیرضا امرا که یک تنیسور غیربومی دیگر بود را هم جذب کردیم.

وی عنوان‌کرد: به نظر من حضور بازیکنان غیربومی در تیم‌مان موجب شد که سطح فنی تیم‌مان بالاتر برود، ضمن این‌که توانستیم با برطرف کردن ضعف‌هایمان، قهرمانی لیگ را برای پنجمین بار به دست آوریم.

سرمربی تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: در این دوره از مسابقات رویین‌تن بازیکن تیم ما تنها تنیسور بدون باخت رقابت‌ها بود. همچنین تیم دونفره عبادی‌پور و رویین‌تن نیز که بازهم از تیم ما بودند، تنها تیم دوبل این مسابقات بودند که هیچ شکستی نداشتند.

وی در پایان درباره جایگاه‌هایی که سایر نمایندگان استان در این دوره از مسابقات به دست آوردند، گفت: در پایان این رقابت‌ها که تیم ما با 15 امتیاز قهرمان شد، مناطق نفت‌خیز جنوب و نفت آبادان به ترتیب با 11 و 9 امتیاز در مکان‌های چهارم و پنجم ایستادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد