سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار برای خوزستان

 

در چهاردهمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی در دانشگاه صنعتی شریف
رابط مسابقات نادکاپ دانش‌آموزی خوزستان با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی در دانشگاه صنعتی شریف در روزهای 10 و 11 اسفندماه، گفت: در این دوره از مسابقات 120 دانش‌آموز خوزستانی شرکت کردند که موفق به کسب 10 مقام برتر شدند.



رضا مریدالسادات با بیان این مطلب اظهارداشت: چهاردهین دوره مسابقات نادکاپ دانش‌آموزی با شرکت بیش از 2 هزار و 100 دانش‌آموز از سراسر کشور در رشته‌های رباتیک، شیمی و زیست‌شناسی برگزار ‌شد.

وی با بیان این‌که حدود 35 تیم از خوزستان در این مسابقات شرکت کردند، افزود: محمدمهدی شکر و پویا صادقی مقام اول رشته ربات‌های همکار در مقطع ابتدایی، امیر مظفری و نیما شالباف‌زاده مقام دوم رشته ربات‌های امدادگر و فاطمه رکنی و ناهید رستم‌پور مقام سوم ربات‌های انباردار در مقطع متوسطه را کسب کردند.

رابط مسابقات نادکاپ دانش‌آموزی خوزستان گفت: همچنین احمدرضا رنگیچی و مهراد زینالی از اهواز در مقطع ابتدایی مقام سوم ربات‌های فوتبالیست و شایان محمودی و مهدی کیانی در مقطع راهنمایی از شهر دزفول مقام سوم جابه‌جایی اورانیوم را از آن خود کردند.

مرید‌السادات ادامه‌داد: مقام نخست رشته شیمی در مقطع ابتدایی به علی رجبیان و امیرعلی حدادی از شهر دزفول و مقام سوم شیمی در مقطع ابتدایی به رضا اسلامی‌زاده، آریان یاوری و مبین نامداری از این شهرستان اختصاص یافت.

وی با بیان این‌که تیم‌های خوزستان از شهرهای اهواز، دزفول، آبادان، ماهشهر و اندیمشک در این دوره از مسابقات حضور یافتند، اظهارداشت: مریم مکتبی، مریم یعقوب‌وند و شقایق هدایت‌نژاد با کسب مقام نخست رشته شیمی در مقطع متوسطه و مریم مکتبی، ندا عسکری و فاطمه علی‌عبدی از شهرستان دزفول با کسب مقام نخست‌ جراحی رت در رشته زیست‌شناسی در مقطع متوسطه، دیگر دانش‌آموزان مقام‌آور خوزستانی در این دوره از مسابقات هستند.

مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد