سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر اقتصادی

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آینده‌نگر (از زیر مجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت) دلایل خرید بلوک 50.5 درصد فولاد خوزستان را اعلام کرد.

مصطفی امید قائمی با تایید خبر خریداری بلوک 50.5 درصدی فولاد خوزستان توسط صندوق بازنشستگی صنعت نفت اظهارکرد: مجموعه بازنشستگی صنعت نفت از مدت ها قبل تامین منابع مالی برای خرید بلوک 50.5 درصدی فولاد خوزستان را رصد کرد که در نهایت هیات مدیره این صندوق تصمیم به خریداری این سهم گرفت.
وی در مورد اهداف صندوق بازنشستگی صنعت نفت برای خریداری بلوک گفت: این مجموعه قصد دارد زنجیره ارزش را از دو سو کامل کرده و در حوزه معادن و فولاد سرمایه‌گذاری کند.
امید قائمی ادامه‌داد: لذا این مجموعه قصد داشت که در پرتفوی سرمایه گذاری خود صنایع فولاد و معدنی را داشته باشد که امیدواریم این نتیجه حاصل شوده و برای بازنشستگان درآمد خوبی کسب شود.
وی با بیان این‌که با خریداری این سهم مجموعه بازنشستگی صنعت نفت سه عضو هیات مدیره در فولاد خوزستان خواهد داشت، در مورد تامین منابع برای خریداری این سهم گفت: منابع لازم برای خریداری این سهم از خارج بازار سهام تامین شده است.
مدیرعامل سابق فرابورس در مورد برنامه‌های این مجموعه برای فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر تنها بحث سهامداری مطرح بوده و بحث های استراتژیک و گسترش سرمایه‌گذاری توسط هیات مدیره فولاد خوزستان تدوین می شود. این در حالی است که افزایش بهره وری و پیشبرد طرح های توسعه فولاد خورستان مدنظر قرار دارد.
مرجع / ایسنا 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد