سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار هنری برای خوزستان

 

دختر مخترع رامهرمزی چشم به راه توجه مسئولان است
کسب مقام دوم در تکنوبلور روسیه با اختراع کفشی با پاشنه متغیر 

خبرگزاری فارس: دختر مخترع رامهرمزی و صاحب عنوان‌های جهانی و کشوری با ثبت سه اختراع در کارنامه اختراعات خود خواستار مساعدت و توجه بیشتر مسئولان شد.

خبرگزاری فارس: کسب مقام دوم در تکنوبلور روسیه با اختراع کفشی با پاشنه متغیر

حدیث طلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: هم اکنون دانشجوی کاردانی کامپیوتر هستم، از سال دوم راهنمایی آغاز به ارائه طرح و ایده کردم.

وی افزود: از سال اول دبیرستان به صورت حرفه‌ای کار کردم و بدون هیچ استاد و راهنمایی در مسابقات خوارزمی کشوری شرکت کرده و مقام‌هایی را نیز کسب کردم.

*جارو برقی 3 کاره/ پلاستیک درمانی/ کفشی با پاشنه متغیر

این مخترع رامهرمزی اضافه کرد: اولین اختراعم را سال 82 ثبت کشوری کردم که عبارت بود از یک جاروبرقی سه کاره ثابت مرکزی که هیچ نمونه و مشابه خارجی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: اختراع دوم یک شیوه درمانی به نام پلاستیک درمانی بود، برای دردهای عضلانی که کمترین هزینه را برای بیماران در برخواهد داشت.

طلاوری اضافه کرد: اختراع سومم یک کفش بود، کفشی با پاشنه متغیر که می‌توان آن را به کفش معمولی، طبی، ورزشی، رزمی، کوهنوردی و فانتزی تغییر شکل و فرم داد و در واقع می‌توان گفت که یک مجموعه کامل است.

*کسب مقام دوم در جشنواره تکنوبلور روسیه

وی همچنین عنوان کرد: علاوه بر مقام‌ها و رتبه‌های استانی و کشوری و شرکت در جشنواره‌های مختلف اختراعات، در جشنواره تکنوبلور روسیه که در سال 2010 برگزار شد با ارائه پکیج کفش اختراعی توانستم مقام دوم را در آن سال به دست آورده و صاحب مدال نقره شوم.

این مخترع رامهرمزی ادامه داد: با توجه به هزینه‌های سنگینی که خانواده‌ام در این راه متحمل شدند و عدم حمایت مالی از سوی مسئولان و حتی عدم همکاری بانک‌ها در اخذ وام، متاسفانه با وجودی که طرح‌های بسیاری را در ذهنم دارم اما از ادامه این راه بازمانده‌ام.

*مسئولان باعث دلسردی جوانان نشوند

وی در پایان گفت: دوست دارم جوانان هموطنم بیشتر درس بخوانند و خودشان را باور داشته باشند و به استقلال فکری در زمینه علمی برسند و کار آفرین باشند ولی این میسر نمی‌شود مگر اینکه مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری از آنها حمایت کرده و باعث دلسردی و نومیدی این جوانان نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد