سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

تقابل ‌ستاره‌های کاغذی نفت با استقلال پرستاره
سر و ته جدول به هم وصل شد/ مهمانی بالانشین‌ها با پائین‌نشین‌ها در تهران

خبرگزاری فارس: از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا ساعت 19 تیم فوتبال نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال می‌رود.

خبرگزاری فارس: سر و ته جدول به هم وصل شد/ مهمانی بالانشین‌ها با پائین‌نشین‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک دیدار در ورزشگاه آزادی تهران انجام خواهد شد که برای علاقه‌مندان جذابیت خاصی خواهد داشت.

این دیدار که یک طرف آن قعرنشین جدول و در طرف دیگر آن نیز صدرنشین جدول حضور دارند، به دور از جایگاهشان،‌ همیشه یک بازی زیبا را انجام داده و نتایج باور نکردنی نیز در رقابت این دو تیم بسیار رقم خورده است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با فوتبال جنوبی خود و البته بعد از حضور علیرضا فیروزی با فوتبالی هجومی‌تر به کار خود ادامه خواهد داد، چرا که این تیم دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت.

نفتی‌ها اگر چه در این فصل نتایج تاریخی و به دور از انتظار به دست آوردند، و جبران این نتایج ضعیف به این زودی و به این سادگی میسر نیست، ولی انصافا از زمان حضور علی فیروزی در این تیم در هیچ کدام از بازی‌ها شایسته شکست نبوده و مثال صنعت نفت دهه هفتاد، هر حمله این تیم بوی گل داده اما امان از اعتماد به نفس نداشته مهاجمان این تیم!

زردپوشان آبادانی شاید روی کاغذ امید به بقا داشته باشند این موضوع می‌تواند هنوز هم محرک خوبی برای آنها باشد.

البته اگر مهاجمان نفت، این موضوع را به خوبی درک کنند، چرا که حریفان فانوس به دست این تیم، جملگی هر هفته امتیازها را به آسانی از دست می‌دهند.

آبی پایتخت اما، با خواستگاهی متفاوت، به دنبال تداوم صدرنشینی و پیشی گرفتن از مدعیان است، چرا که همسایگانی دارد که با یک لغزش این تیم، جای آبی‌ها را در صدر جدول می‌گیرند.

استقلالی‌ها مانند اکثر ادوار لیگ، بهترین خط حمله را در اختیار دارند و روز پنجشنبه نیز باید رو در روی بدترین خط دفاع قرار گیرند تا شاید جشنواره گل دیگری را این بار در آزادی به راه بیاندازند.

امیر قلعه‌‌نویی در این بازی آنقدر ستاره دارد که شاید نبود جی لوید ساموئل سیه چرده در این بازی اصلا به چشم نیاید، چرا که به خاطر ترافیک ستاره، این تیم مربیان را برای انتخاب 11 بازیکن دچار وسواس کرده است.

باید منتظر ماند و دید نبرد توپچی‌های پایتخت و ستارگان کاغذی صنعت نفت چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت، آیا صنعت نفت می‌خواهد با امتیاز گرفتن در این بازی ضمن خلق شگفتی، راه سخت ماندن در لیگ را آغاز کنند، یا استقلالی‌ها با برد در این بازی قصد دارند ضمن تحکیم صدرنشینی خود آب سردی بر امیدهای صنعت نفت بپاشند.

 

ا حضور 40 وزنه‌بردار

وزنه‌برداران مسجدسلیمانی قهرمان خوزستان شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات وزنه‌برداری جوانان سوپر لیگ استان خوزستان با قهرمانی تیم نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت.

خبرگزاری فارس: وزنه‌برداران مسجدسلیمانی قهرمان خوزستان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، دور برگشت فینال مسابقات وزنه برداری جوانان سوپر لیگ استان خوزستان با میزبانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان و قهرمانی این تیم به مدت یک روز برگزار شد.

در این دوره 40 وزنه‌بردار در قالب تیم‌های نفت اهواز، نفت مسجدسلیمان، اندیمشک، لالی و دزفول حضور داشتند.تیم مسجدسلیمان با کسب شش عنوان نخست، یک عنوان دومی و یک عنوان سومی موفق به دفاع از قهرمانی دوره رفت خود شد و به قهرمانی سوپر لیگ وزنه برداری جوانان خوزستان رسید.

 

سرمربی تیم نفت آبادان عنوان کرد
بازی مقابل استقلال آغازی مجدد برای نفت / از پیش باخته نیستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی پیش‌روی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: در این بازی به هیچ عنوان از پیش باخته نیستیم و برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت.

خبرگزاری فارس: بازی مقابل استقلال آغازی مجدد برای نفت / از پیش باخته نیستیم
  •  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از بازی روز پنجشنبه تیمش مقابل استقلال به نیکی یاد کرد و گفت: در این بازی به هیچ عنوان از پیش باخته نیستیم و برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: این بازی به دلیل اینکه در داخل و خارج از کشور، بینندگان بسیاری دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان ما نیز روزی متفاوت را در پیش‌رو خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: از زمان رفتن مربیان پرتغالی، تیم روان‌تر بازی می‌کند و فرصت‌های بیشتری را به ‌روی دروازه حریفان ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: با احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم باید بگویم با توجه به تمرینات هفته گذشته، در این بازی به طور حتم با امتیاز از میدان خارج خواهیم شد و این شایستگی را تیم ما دارد.

فیروزی در جملاتی تیم استقلال را ستود و گفت: این تیم روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند و برای مسابقات آسیایی مطمئنا حریفان آسیایی در مقابل استقلال ایران مشکل خواهند داشت و امیدوارم که این تیم به عنوانی کمتر از قهرمانی آسیا رضایت ندهد.

وی در پایان از بازیکنان خود خواست تا از این دیدار درس‌های بسیاری را بگیرند و برای بازی‌های آینده توشه تجربه خود را پر بار کنند، زیرا در آینده بازی‌های سخت و سرنوشت سازی را پیش‌رو داریم که می‌توان با امتیاز گرفتن از این بازی به مسابقات آینده امیدوار بود.

 

به مدت 3 روز برگزار می‌شود
نفت مسجدسلیمان میزبان مسابقات کشتی کشور

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نفت مسجدسلیمان میزبان مسابقات کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مسابقات کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

این مسابقات از تاریخ نهم تا 11 اسفندماه سال جاری به مدت سه روز با حضور کشتی گیران 31 استان کشور در مسجدسلیمان به میزبانی نفت و گاز برگزار می‌شود‌.

همچنین این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان و سبک آزاد در 10 وزن 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برگزار می‌شود.

در پایان مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن جهت حضور در مسابقات جهانی و بین‌المللی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، استان خوزستان تنها استانی است که در این مسابقات دارای دو نماینده شرکت کننده شامل تیم منتخب خوزستان و تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل میزبانی مسابقات است.

تیم نفت در این مسابقات با سروش ژدوار، پیمان رضایی، رضا عیدی وندی، جاوید خسروی، میثم حیدری، امیر آدیم، شاهین اسدی، موسی نظرپور، پژمان ژدوار و حسن شیرمردی به عنوان کشتی گیر و دانش خسروی حاجیوند و بیژن صالح‌نژاد به عنوان مربی و سرپرست تیم در مسابقات حضور می‌یابد. 

با توجه به قهرمانی تیم نفت در مسابقات استانی این تیم به عنوان تیم منتخب خوزستان نیز در مسابقات حضور دارد و با توجه به اینکه دو سهمیه برای تیم نفت محسوب می‌شود این مسابقات می‌تواند زمینه ساز حضور کشتی گیران شایسته و ارزنده مسجدسلیمانی در تیم ملی باشد.

 

افشاگری مدیر تیم ملی‌حفاری درباره لیگ فوتسال
ورزشی  13:59:26 1391/12/02

9112-2381-5 کد خبر
 

ایرج کریمی، مدیر تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز مدعی است پیش از بازی تیمش برابر صبا با بازیکنان این تیم تماس‌های شائبه‌آمیزی برقرار شده است.

 مدیر تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازی دو روز قبل تیمش مقابل صبای قم که نیمه‌تمام ماند،‌ توضیح‌داد: تمام مسابقات لیگ تصویربرداری می‌شود، اما چرا نباید یک دوربین در ورزشگاه قم وجود داشته باشد؟ طبق قانون، فیلم بازی‌ها برای سازمان لیگ باید تهیه شود، اما در بازی سه‌شنبه حتی دوربین‌های صدا و سیما که هر هفته‌ بازی را از شبکه قم پخش مستقیم می‌کردند، در سالن حضور نداشتند. آقایان چه برنامه‌ای داشتند که می‌خواستند فیلمش منتشر نشود؟

 وی ادامه‌داد: چند روز قبل از بازی، بازیکنان صبا با بازیکنمان تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که ما شما را برای جام باشگاه‌های آسیا می‌خواهیم اما مگر صبا قهرمان لیگ شده است که پیشنهاد جذب بازیکن را در جام باشگاه‌های آسیا می‌دهد؟ در جریان بازی هم باز از بازیکن ما خواهش می‌کردند که گل بخورند، اما تاکید کردیم که به این حرف‌ها اهمیت ندهید، چون نمی‌خواستیم دوباره انگ تبانی به ما بزنند. همه دیدند که بازیکنانمان با شهامت جنگیدند. من این موضوع را در نامه‌ای به کفاشیان هم مطرح کردم و حاضرم بازیکنانم را پیش او ببرم تا شهادت بدهند. همچنین رونوشت نامه‌ها را به نبی، کمیته‌ انضباطی، کمیته‌ فوتسال و هیات فوتبال اهواز هم فرستاده‌ایم. ما گل برتری را به صبا زدیم تا نگویند حفاری تبانی کرده است. محسن حسن‌زاده سرمربی صبا دو هفته قبل در مصاحبه‌ای گفته بود که از تکرار تبانی نگران است اما بازیکن خودش قبل از بازی با ما تماس می گیرد. این چه معنی‌‌ای دارد؟

 کریمی همچنین با بیان این‌که خواستار شش امتیاز رفت و برگشت با صبای قم است، عنوان‌کرد: ما از تاریخ 15 مرداد 91 شش نامه زده‌ایم و درباره مهدی حسن‌زاده، بازیکن فصل قبل ما که در حال حاضر در صبا بازی می‌کند، توضیحاتی دادیم. این بازیکن بدون گرفتن تسویه به صبا پیوسته و نباید کارت بازی‌اش صادر می‌شد بنابراین این بازیکن به صورت غیرقانونی در لیگ برتر بازی می‌کند و به همین دلیل دو بازی رفت و برگشت‌مان مقابل این تیم باید به نفع ما اعلام شود. ما یک نامه از رمضان بیگی، مدیرعامل سابق صبا داریم که اثبات می‌کند قرارداد حسن‌زاده با صبا 11 میلیون است، اما قمی‌ها می‌گویند این بازیکن قرارداد یک میلیونی امضا کرده تا سازمان لیگ را دور بزند و کارت بازی این بازیکن را صادر کند. همچنین به خاطر حرکات صبایی‌ها در بازی دو روز پیش باید از این تیم کسر امتیاز شود. عکس‌های این بازی وجود دارد و تماشاگران به داخل زمین ریخته بودند. ما گیتی‌پسند را بردیم و می‌خواستیم صبا را هم ببریم تا نگویند که تبانی‌کار هستیم.

 وی افزود: دو دقیقه مانده به پایان بازی، بازیکن‌مان موقعیت تک به تک به دست آورد، اما یک بطری از نیمکت صبا پرتاب شد و مستقیما به توپ خورد. تماشاگران هم هر چه داشتند از شیشه و سنگ، بر سرمان ریختند. آیا قهرمانی باید به این شکل به دست بیاید؟ اگر توپمان گل می‌شد ممکن بود سرنوشت قهرمانی عوض شود. چرا این کارها را انجام می‌دهید؟ حالا سوال ما این است که آیا برخوردی با این افراد خواهد شد؟ کادر فنی صبا مدام به گروه داوری حمله‌ور می‌شد و آن‌ها را تحریک می‌کرد. تماشاگران هم در تمام بازی به ما ناسزا می‌گفتند و اشیا پرتاب می‌کردند که آقای یدی، نماینده فدراسیون در بازی، گزارشش را نوشته است.

شرکت ووشوکاران خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی
ورزشی  10:0:21 1391/12/02

9112-2181-5 کد خبر

 

تیم ووشو خوزستان چهارم و پنجم اسفندماه در تهران به مصاف حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی می‌رود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

 رقابت‌ها در هر سه رده سنی در بخش تالو انجام می‌شود ولی مسابقات ساندا فقط برای رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

 در بخش تالو و در رده سنی نونهالان، علیرضا قنواتی و محمد شعبانی، در رده سنی نوجوانان سجاد قادری و عباس شماری و در رده سنی جوانان، محمد شریفات و فرزاد آلبوغبیش ترکیب تیم خوزستان را تشکیل می‌دهند. 

در بخش ساندا نیز علی عیسوند در وزن 48 کیلوگرم، ایمان پروی در وزن 56 کیلوگرم، صالح بحرانی در وزن 65 کیلوگرم، ابراهیم احمدپوری در وزن 70 کیلوگرم و حسن خالدی در وزن 52 کیلوگرم، نفرات تیم استان را تشکیل می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد