سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نماینده ولی فقیه در استان

 

آیت‌الله موسوی جزایری:
عدم رسیدگی مسئولان به منطقه کوت عبدالله تعمدی نیست 

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: عدم رسیدگی به منطقه کوت عبدالله توسط مسئولان با سوء نیت و تعمدی نیست زیرا این منطقه وسیع و پرجمعیت است که در بین محلات محصور مانده است.

خبرگزاری فارس: عدم رسیدگی مسئولان به منطقه کوت عبدالله تعمدی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در جشن افتتاح شهرستان جدید کارون اظهار داشت: مسئولان استانی با مسائل بسیاری در کلانشهر اهواز مواجه هستند و تا مشکلات مرکز شهر را برطرف کنند و بودجه را به این منطقه سرازیر کنند چیزی باقی نمی‌ماند.به گفته وی عدم رسیدگی به این منطقه توسط مسئولان با سوء نیت و تعمدی نیست زیرا کوت عبدالله منطقه‌ای وسیع و پرجمعیت است که در بین محلات محصور مانده است.نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: با تاسیس شهرستان کارون نعمت بزرگی به اهالی این منطقه روی آورده است و این موضوع به این دلیلی صورت پذیرفت که دولت به مسائل اعراب اهمیت می‌دهد.آیت‌الله جزایری اذعان داشت: اهالی این منطقه مدافع سرسخت ولایت و بازوی پرتوانی برای نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند و ولایت مداری مردم این منطقه به دولت ثابت شده است.وی در پایان خواستار شد: هرچه زودتر باید ادارات در این شهرستان تاسیس شود و بودجه‌ها و اعتبارات لازم تخصیص یابد تا کارهای عمرانی و رفاهی انجام شود. 

 

 

امام جمعه شهرستان کارون:
کارون چهارمین شهرستان پرجمعیت خوزستان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کارون گفت: شهرستان کارون با بیش از 200 هزار نفر جمعیت چهارمین شهرستان پرجمعیت خوزستان است و می تواند یکی از شهرستان‌های فعال استان باشد.

خبرگزاری فارس: کارون چهارمین شهرستان پرجمعیت خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین جاسم خضیراوی در جشن افتتاح شهرستان جدید کارون اظهار داشت: وقتی که نقشه قدیمی اهواز را نگاه می‌کنیم تنها دو منطقه ناصریه و کوت عبدالله را می‌بینیم و این نشانه قدمت این منطقه است.

وی اذعان داشت: در این منطقه سه طرح بزرگ نیشکر در دعبل خزاعی، فارابی و سلمان فارسی وجود دارد که 5 هزار نفر به طور مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در آنها اشتغال دارند .

وی با بیان اینکه در شهرستان کارون از لحاظ فرهنگی و اقتصادی زمینه مهیا است ادامه داد: طرح شیلات نمونه خاورمیانه، دانشگاه، حوزه علمیه واحد خواهران و برادران از قابلیت‌های این منطقه است.

امام جمعه شهرستان کارون خاطر نشان ساخت: محرومیت‌های بسیار جدی در این منطقه وجود دارد که باید تدابیرلازم برای رفع این محرومیت‌ها اندیشیده شود، سرمایه گذاری صورت گیرد و بخشودگی مخصوص مناطق محروم از طریق هیئت دولت اعلام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی اولین اداره تاسیس شده در شهرستان کارون بود بیان داشت: از مسئولان کشوری و استانی تقاضا داریم هر چه سریع‌تر ادارات مربوطه در این شهرستان مستقر شوند و حمایت ویژه‌ای از آن صورت گیرد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد