سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

 

نماینده مردم اهواز:
توسعه خوزستان 20 سال از استان‌های دیگر عقب است 

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: خوزستان به واسطه جنگ تحمیلی10 سال از سایر استان‌های کشور عقب مانده است.

خبرگزاری فارس: توسعه خوزستان 20 سال از استان‌های دیگر عقب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید شکرخدا موسوی در جشن افتتاح شهرستان کارون اظهار داشت: منطقه کوت عبدالله بیش از 400 شهید به انقلاب اسلامی اهدا کرد و این نشانه اسلامی بودن، ارزشی بودن و ولایت مدار بودن مردم این منطقه است.

وی اذعان داشت: قابلیت‌های بسیار خوبی در شهرستان کارون وجود دارد سه شرکت در مسیر این شهرستان است و بزرگ‌ترین مجتمع شیلات، گاومیش داری، بیمارستان، دانشگاه، حوزه علمیه و ناحیه مقاومت بسیج که بیش از دو سال است به طور رسمی افتتاح شده از قابلیت‌های این منطقه است.

به گفته نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بین نخبگان این منطقه مدیران مستعدی وجود دارد که در شکوفایی این منطقه می‌توانند مفید واقع شوند.

به گزارش فارس، موسوی با اشاره به اینکه کوت عبدالله به دلیل اینکه در حاشیه کلان‌شهر اهواز بود، محرومیت زیادی دارد تصریح کرد: از دولت درخواست دارم که اعتباراتی در خور مردم این منطقه به شهرستان کارون اختصاص دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه استان خوزستان تنها استان مرزی است که همه جمعیت آن شیعه هستند خاطر نشان کرد: از مدیران و مسئولان در سطح استان تقاضا دارم استقرار ادارات در این شهرستان تسریع شود و در استخدام نیرو برای ادارات این شهرستان از مردم بومی استفاده شود.

وی با اشاره به محرومیت استان خوزستان گفت: این استان در دوران جنگ تحمیلی از توسعه عقب ماند و پس از آن نیز در دوره سازندگی تنها به بازسازی مناطق جنگی و اثرات جنگ اکتفا شد.

موسوی تصریح کرد: در مجموع استان خوزستان 20 سال از استان‌های دیگر عقب افتاده است که این فاصله باید کم شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد