سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار فرهنگی برای خوزستان

 

معاون دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد
حضور 2 دانشجوی خرمشهری در جمع دانشجویان نمونه کشور 

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از حضور دو دانشجوی دانشگاه علوم و فنون خرمشهر در جمع 80 دانشجوی نمونه کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور 2 دانشجوی خرمشهری در جمع دانشجویان نمونه کشور

مهدی فلاح میرجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهراظهارکرد: در فهرست 80 دانشجوی نمونه کشوری سال 1391 دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم نام دو دانشجوی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز وجود داشت.

وی افزود: پس از انجام فراخوان عمومی بیش از 6 هزار نفر از دانشجویان در فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه ثبت نام کردند که پس از بررسی و داوری پرونده‌ها در دانشگاه‌ها 330 نفر به وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و درمان معرفی شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: پس از انجام داوریی نهایی 80 دانشجو از دانشگاه‌های وزارت علوم و 35 دانشجو از وزارت بهداشت به عنوان دانشجویان نمونه کشوری انتخاب شدند.

فلاح تصریح کرد: در این میان نام دو تن از دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به نام اردوان فرهادی امیری و  خانم صفورا ابرقویی در بین دانشجویان مقطع کارشناسی رشته کشاورزی منابع طبیعی و شیلات به چشم می‌خورد.

وی اضافه کرد: در آیینی که به منظور تقدیر از دانشجویان نمونه برگزار شد، دو دانشجوی نمونه این دانشگاه لوح‌های تقدیر خود را از دست رئیس جمهوری و وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خاطرنشان‌کرد: همچنین در این مراسم عنوان شد که به دانشجویان نمونه سهمیه و هزینه اعزام به عمره مفرده دانشجویی، پرداخت تسهیلات برای ادامه تحصیل و جذب در هیات علمی دانشگاه‌ها اعطا می‌شود. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد