سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

 

 

هدف از دیدار از خوزستان، بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام و مروری بر این‌که کارها است که چگونه پیش می‌روند؛ همچنین این‌که تاکید مجددی شود که تا آخرین لحظه خدمت، کارها را باقدرت و سرعت دنبال کرد
وزیر کشور گفت: یکی از راهبردهای اساسی دولت رسیدگی و توجه به مردم است که ارتقا کیفی خدمات، سطح کارها، توجه به شاخص‌ها و توجه به پروژه‌های عمرانی از این راهبردها است.
 
مصطفی محمدنجار هنگام ورود به اهواز در فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از دیدار از خوزستان، بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام و مروری بر این‌که کارها است که چگونه پیش می‌روند؛ همچنین این‌که تاکید مجددی شود که تا آخرین لحظه خدمت، کارها را باقدرت و سرعت دنبال کرد.
 
وی افزود: همه مصوبات و کارهای دولت به ویژه مواردی که در حوزه کاری وزارت کشور و عمران شهری است تا پایان دولت افتتاح خواهند شد.
 
محمدنجار ادامه داد: همچنین امروز در سفر به خوزستان، توجه به مباحث امنیتی و مسایلی که مربوط به قاچاق کالا و مواد مخدر است را مرور می‌کنیم. دو شهرستان کارون و حمیدیه که در وزارت کشور به تصویب رسیده‌اند هم افتتاح خواهند شد.
 
وی گفت: اساس بر این است که همه طرح‌ها تا پایان دولت به اتمام برسند و رییس جمهور تاکید کرده که تا آخرین ثانیه فرصت خدمت تلاش کنیم و چیزی که تعهد کردیم انجام دهیم؛ زیرا این مصوبات سندی برای توسعه استان و کشور است.

مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد