سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

تحویل زمین شهربازی اهواز به شهرداری  

 

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، منصور کتانباف اظهار کرد: برای ساخت شهربازی بزرگ در اهواز زمینی 15 هکتاری در ورودی اهواز ـ اندیمشک در نظر گرفته شده ولی هنوز این زمین به شهرداری تحویل داده نشده است که امیدواریم ارگان‌های مرتبط در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و همان‌گونه که در جهت خدمت به مردم فعالیت می‌کنند، برای شادی شهروندان و ایجاد فضای تفریحی همکاری کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که سرمایه‌گذار پارک بزرگ اهواز آماده فعالیت است، در صورت تحویل این زمین کارها به سرعت انجام خواهد شد. تجهیزات پارک نیز از شرکت‌های داخلی و خارجی قابل تهیه است و با توجه به این‌که این تجهیزات در لیست تحریم قرار ندارند، به راحتی تامین خواهند شد.

کتانباف گفت: سعی می‌شود تا پیش از نوروز یک سری وسایل بازی در ساحلی غربی، حد فاصل پل شهید هاشمی تا میدان شقایق به بهره‌برداری برسد؛ این تجهیزات اکنون در حال نصب هستند.

شهردار اهواز ادامه داد: همچنین در پارک 18 هکتاری نخلستان مهدیس در ورودی شهر از سمت کوت‌عبدالله یک شهربازی در حال راه اندازی است که تا نوروز به بهره‌برداری می‌رسد. البته این شهر بازی در مقایس منطقه‌ای است و برای محله‌های مهدیس و اطراف آن قابل استفاده است.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به این‌که تجهیزات شهربازی پاداد قدیمی شده اند، استاندارد این تجهیزات باید پیش از راه‌اندازی تایید شود که اکنون استاندارد برخی وسایل تایید شده و برخی نیز در حال بررسی است.

کتانباف با بیان این‌که پارک آبی اهواز نیز ظرفیت تفریحی جدیدی در شهر است، تصریح کرد: این پارک اکنون برای استفاده آقایان در حال فعالیت است و تا نوروز نیز در 2 شیفت برای خانم‌ها و آقایان فعالیت خود را آغاز می‌کند. همچنین پل پیاده‌راه طبیعت که منظر زیبایی دارد و ساحل شرقی و غرب کارون را به هم وصل می‌کند،‌ تا نوروز به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: آبنمای رودخانه‌ای نیز کاری منحصر به فرد و بی‌نظیر در کشور است که تا پیش از نوروز در مسیر کارون در اهواز روشن می‌شود و منظر زیبایی به شهر می‌بخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد