سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر

 

مدیر خانه جوان شوشتر:
شوشتر آمادگی پذیرایی از گردشگران را ندارد/ وضعیت سایت‌های تاریخی بسیار بد است 

خبرگزاری فارس: مدیر خانه جوان شوشتر گفت: میراث فرهنگی شوشتر اصلاً برای پذیرایی از گردشگران شوشتری آمادگی ندارد.

خبرگزاری فارس: شوشتر آمادگی پذیرایی از گردشگران را ندارد/ وضعیت سایت‌های تاریخی بسیار بد است 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابوالقاسم غلام‌حیدر در دیدار نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با دوستداران میراث فرهنگی این شهرستان تاریخی اظهار داشت: میراث فرهنگی شوشتر اصلاً برای پذیرایی از گردشگران شوشتری آمادگی ندارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سایت‌های تاریخی بسیار بد است، ادامه داد: اصلی‌ترین بخش‌های میراث فرهنگی شوشتر، بافت تاریخی شهر است که در حال نابودی است و در سال‌های گذشته هیچ اتفاقی برای بهبود وضعیت بافت تاریخی و حفظ و حراست از آن اتفاق خاصی رخ نداده است.

*توان مردمی را باید به کار گرفت

مدیر خانه جوان شوشتر خاطرنشان کرد: باید از توان مردمی در راستای آماده‌سازی شهر شوشتر استفاده کرد تا نوروز امسال وضعیت شهر شوشتر برای استقبال گردشگران بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه متولیان بخش گردشگری باید در این باره برنامه‌ریزی کنند، گفت: باید در جلساتی که به منظور برنامه‌ریزی برای ایام نوروز برگزار می‌شود از نظرات مردمی نیز استفاده کرد.

غلام‌حیدر با اشاره به اینکه انجمن‌های دوستداران میراث فرهنگی توانمندی زیادی در ساماندهی مسائل گردشگری دارند، بیان داشت: باید علاوه بر استفاده از ظرفیت‌ها و توان مردمی، انجمن‌های مردم نهاد را نیز در این زمینه به فعالیت واداشت. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد