سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

 

550 سارق در خرمشهر دستگیر شدند

خرمشهر- فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر از دستگیری 550 سارق در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون، خبر داد. 

سرهنگ ˈحسین عزیزیˈ روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این سارقان در قالب 10باند و بعضا بصورت انفرادی عمدتا اقدام به جرایمی از قبیل سرقت منازل، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو می کردند که با تلاش ماموران پلیس خرمشهر شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: سارقان به 881 مورد سرقت اعتراف کرده اند.
فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر از کاهش و کنترل جرایم خشن در خرمشهر خبر داد و افزود: با توجه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برخی جرایم از جمله سرقت مسلحانه با اقدامات خاص پلیسی کنترل شده است.

 
 
 
کشف جسدی مجهول‌الهویه در رودخانه جراحی ماهشهر 

خبرگزاری فارس: یک جسد مجهول‌الهویه در رودخانه جراحی ماهشهر کشف شد. 

خبرگزاری فارس: کشف جسدی مجهول‌الهویه در رودخانه جراحی ماهشهر  

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: جسدی ناشناس متعلق به مردی بین 30 تا 35 ساله با دست و پا و صورت بسته در رودخانه جراحی کشف شد.

وی افزود: این جسد در نزدیکی روستای «مقطوع» کشف و به کلانتری 15 چمران منتقل و پس از بررسی‌های لازم و انجام انگشت‌نگاری به سردخانه منتقل شد.

این منبع مطلع تصریح کرد: هویت این جسد هنوز نامعلوم است و بررسی برای روشن شدن زوایای این پرونده پیچیده ادامه دارد.

وی ادامه داد: قاتل یا قاتلان با سیم برق اقدام به بستن دست و پای مقتول کرده ضمن اینکه صورت وی را نیز با پارچه بسته بودند.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: چهره مقتول به دلیل ماندن زیاد در آب تقریباً نامشخص و غیر قابل شناسایی بود. 

وی اذعان داشت: نحوه قتل مقتول توسط پزشکی قانونی در دست بررسی بوده و هنوز علت مرگ وی مشخص نشده است.

این منبع مطلع یادآور شد: با توجه به جریان آب رودخانه جراحی احتمال اینکه جسد مقتول در بالا دست رودخانه به آب انداخته شده باشد قریب به یقین است.

وی تأکید کرد: هویت ناشناس مقتول، پلیس را با پرونده پیچیده‌ای مواجه کرده که امید می‌رود با مشخص شدن هویت وی کار برای روشن شدن این پرونده و زوایای پنهان آن تسهیل شود.

این مقام آگاه در پایان از عموم مردم خواست در صورتی که کوچک‌ترین اطلاعی در مورد این پرونده دارند را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند. 

 

 

 

آدم ربایی در هندیجان/ علت همچنان مجهول است 

خبرگزاری فارس: طلافروش هندیجانی ربوده شده پس از چند ساعت رها شد و قضیه به خوشی ختم شد.

خبرگزاری فارس: آدم ربایی در هندیجان/ علت همچنان مجهول است 

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، ساعت 19:50 شب گذشته قاسم، طلافروش هندیجانی مغازه‌اش را تعطیل کرده و سوار بر خودرو به سمت خانه حرکت می‌کند.

در میانه راه کنار مغازه‌ای توقف کرده و قصد خرید دارد که با سه نفر مواجه شده و پس از صحبتی چند دقیقه‌ای سوار بر ماشین آنها از محل دور می‌شود.

خودروی وی نیز توسط یکی از آن سه نفر به حرکت درمی‌آید و در نهایت ساعاتی بعد طلافروش در شهرک طالقانی در مسیر هندیجان ـ ماهشهر و خودروی وی نیز در همان حوالی پیدا می‌شود.

*دلیل وقوع حادثه مشخص نیست

فرمانده انتظامی هندیجان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شاید نتوان نام آدم ربایی بر این حادثه گذاشت و بهتر است به آن گروگانگیری بگوییم.

وی افزود: منزل طلافروش در کوی فرهنگیان قرار دارد و وی هنگام خرید از مغازه محله‌شان با سه نفر مواجه شده که بنا بر شواهد محلی برای همراهی با آنها مقاومت زیادی نیز از خود نشان نمی‌دهد.

علی رئوفی تصریح کرد: با به وقوع پیوستن این اتفاق بلافاصله ساکنان محله با پلیس تماس گرفته و نیروهای ما نیز در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: جوانی که شاهد ماجرا بوده می‌گفت خودروی گروگانگیران پژو بوده و یکی از آن سه نفر خودروی طلافروش را نیز به حرکت درآورد.

فرمانده انتظامی هندیجان در خصوص علت این حادثه چنین عنوان کرد: هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص علت وقوع این جریان به دست نیامده و خود طلافروش باید ما را به سمت دستگیری افراد مذکور راهنمایی کند. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد