سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مناطق آزاد مرزی خوزستان

 

مدیر عامل منطقه آزاد اروند از تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی واردات خودرو های خارجی به منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند محبت رئیسی اظهار داشت : به مناسبت دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا اطلاع ثانوی عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند شامل 50 درصد تخفیف خواهد شد.
وی گفت : عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2013 برابر با 10 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2012 برابر با 5/11 درصد می باشد ، همچنین عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2011 برابر با 13 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2010 برابر با 5/14 درصد دانست .
وی افزود : خودرو هایی که از این پس به گمرک منطقه آزاد اروند معرفی می شوند می توانند از تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی برخوردار شوند .
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند افزود : برای ورود خودرو با کاربری آمبولانس و آتش نشانی نیز با توجه به اهمیت خدمات رسانی عمومی و نقش این خودروها در ارتقاء سلامت ، بهداشت و ایمنی از این پس متقاضیان می توانند پس از اخذ مجوز لازم از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری عوارضی معادل 5 درصد ارس سال ساخت را پرداخت و نسبت به ورود خودرو اقدام نمایند .
وی تصریح کرد : تا کنون تعداد بیش از 1500 خودرو وارداتی با پلاک منطقه آزاد اروند در سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر در حال تردد می باشند.
رئیسی گفت : طرح تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به مناسبت دهه فجر و با نظر هئیت مدیره این سازمان و با هدف برخورداری متقاضیان واردات خودرو از این امتیاز تصویب شده است.
 
 
 

اطلاعیه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تا مرکز استان خوزستان    

 

به گزارش خوزنیوز، منطقه آزاد اروند در زمینه تردد خودروهای پلاک این منطقه اطلاعیه ای صادر کرده است که متن آن در زیر می آید:

به اطلاع کلیه شهروندان آبادانی و خرمشهر میرساند به مناسبت فرا رسید ایام الله مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پیرو مصوبه هیئت محترم دولت در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند تا مرکز استان خوزستان به اطلاع میرساند با توجه ماندگاری اقامت این خودروها در مرکز استان به منظور بخشودگی جرائم ماندگاری بیش از حد و همچنین بررسی وضعیت مالکیت و بروزرسانی GPS  خودروها کلیه خودروها موظفند از تاریخ 23 بهمن الی 5 اسفند به واحد امور خودرویی مستقر در بندر خرمشهر مراجعه نمایند .

در صورت عدم مراجعه در مدت مقرر خودروهای مذکور ضمن پرداخت جرائم گذشته از تاریخ 7 اسفند به بعد امکان تردد به مرکز استان خوزستان را نخواهند داشت و در صورت تردد طبق مقررات جریمه خواهند شد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد