سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای استان خوزستان

 

خوزستان دوباره سرد می‌شود
اجتماعی  14:51:31 1391/11/23

9111-17614-5 کد خبر

RSS :: پرینت

 

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان از کاهش دما در استان از روز سه‌شنبه به دلیل استقرار زبانه‌های سیستم پرفشار خبر داد.

علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: بررسی وضعیت سینوپتیکی نشان می‌دهد استان خوزستان طی امروز و فردا در دامنه امواج ناپایدار ضعیفی در لایه میانی جو قرار خواهد گرفت که به سرعت از منطقه عبور خواهد کرد، در سطح زمین نیز تا فردا(سه‌شنبه) سامانه کم‌فشار مستقر است که مجددا با نفوذ زبانه‌های سیستم پرفشار، شاهد افت دما در خوزستان خواهیم بود.

وی ادامه‌ داد: در 24 ساعت آینده آسمان مناطق شمالی و ارتفاعات نیمه شمالی استان کمی تا نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر، همراه با رگبار و در بعضی ساعات وزش باد و در مناطق مرکزی و غربی صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، با احتمال رگبار خفیف، در بعضی ساعات وزش باد پیش‌بینی شده است.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان افزود: همچنین در مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب‌شرقی کمی تا نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده در بعضی ساعات وزش باد و در مناطق ساحلی و جنوبی صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر بعضا وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

غلام‌پور اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با 28 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 8 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. حداکثر دمای امروز اهواز به 26 درجه و حداقل به 13 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد