سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

 

فرمانده انتظامی خوزستان، ازکشف 12 تن و 830 کیلوگرم انواع برنج خارجی احتکار شده به ارزش 350 میلیون ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

سردار محمدرضا  اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی، ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان، موفق به شناسایی انبار برنج‌های احتکار شده در نقطه‌ای از شهرستان اهواز شدند.
وی افزود: ماموران مبارزه با کالای قاچاق با انجام کارهای گستره اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، موفق به شناسایی محل احتکار اجناس در یکی از نقاط اهواز شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در انبار خود دستگیر کردند.
اسحاقی عنوان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از انبار، مقدار 12 تن و 830 کیلوگرم انواع برنج خارجی احتکار شده شامل 5 تن برنج تولید کشور اوروگوئه و 7 تن و 830 کیلوگرم برنج هندی با مارک سپهر در مجموع به ارزش تقریبی بیش از 350 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، نقش پلیس آگاهی خوزستان در برخورد با قاچاقچیان را مهم ارزیابی کرد و گفت: هر چه در کارهای اطلاعاتی قوی‌تر عمل کنیم، قطعا نتایج بهتری نیز در اجرای عملیات‌ها به دست می‌آوریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد