سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

 

دزدی به سبک فیلمهای وسترن  

به گزارش  دزنا ۲۴″ به نقل از پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول، صبح با پیامکی بیاد فیلمهای وسترن افتادم که عده ای راهزن جلوی جمعی را می گرفتند و با تهدید و تیراندازی اموال را به غارت می بردند و بعد سریع فرار می کردند.

متن پیامک بدین شرح بود:  شب گذشته یکی از همشهریان به عروسی دعوت بودند در راه برگشت در جاده بیرونی دزفول دونفر جلویش را می گیرند و با تهدید اسلحه خودش و خانمش را پیاده کرده و ماشین آنها را می برنند در ضمن محبت می کنند و می گویند ماقصد اذیت نداریم ،فقط از ماشین پیاده بشید و برای خودتون دردسر درست نکنید. خلاصه این همشهری عزیز و مال باخته به پلیس اطلاع می دهد و پلیس نیز سریع وارد عمل می شود ، اما دزدان همچنان فراری هستند و فعلا خبری از ماشین نشده است.

*حال مسئولان محترم دزفول و استان؛ امنیت نیاز اصلی هر جامعه ای است ! چه باید کرد؟! همچنان باید منتظر خبرهایی از این دست باشیم؟! آیا وقت آن نیست تا بار دیگر طرح جدی جمع آوری سلاح غیر مجاز در دستور کار قرار گیرد؟ راهکار مسئولان چیست؟ برخورد قاطع و علنی با ناقاصان امنیت خواست به حق مردم این دیار است  

 

 

 

 

 

برخورد پژو آردی با پایه بتنی پل هوایی یک نفر کشته بر جای گذاشت 

به گزارش دزنا ۲۴″ رییس سازمان اتش نشانی وخدمات ایمنی دزفول درمصاحبه ای به خبرنگارما گفت ” روزگذشته مورخ ۱۸ بهمن ماه ۹۱ طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر ، برخورد یک خودرو با پایه بتنی پل رو گذر واقع در جاده شوشتر ، سه راهی شهرک حمزه ، ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی متشکل از ۶ نفر آتش نشان به همراه خودرو امداد و نجات را روانه محل حادثه کرد .

مرتضی همایون نسب  اظهارکرد “  خودرو فوق (پژو آر دی )که در مسیر رفت از جاده دزفول به شوشتر در حرکت بود با انحراف به راست جاده با پایه بتنی پل رو گذر واقع در سه راهی شهرک حمزه که در حال ساخت میباشد برخورد کرد ،

وی همچنین تصریح کرد : بعلت شدت برخورد خودرو با پایه بتنی متاسفانه راننده خودرو جان خود را از دست داد ، ماموران آتش نشانی با تلاش زیاد و استفاده از وسائل امداد و نجات جنازه راننده را که درون خودرو گیر افتاده بود بیرون آوردند و تحویل ماموران سازمان باغ بهشت حاضر در محل دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد