سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان

 

خوزستان میزبان مسابقات تیراندازی تراپ جنوب کشور
ورزشی  11:50:21 1391/11/21

9111-19781-5 کد خبر
 

رقابت‌های تیراندازی تراپ (اهداف‌پروازی) منطقه جنوب کشور به میزبانی خوزستان در شوش برگزار خواهد شد. ناجی منصوری، رییس هیات تیراندازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه (26 بهمن‌ماه) با حضور هشت تیم در شوش برگزار می‌شود. وی ادامه‌داد: تیم‌های همدان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و سه تیم از خوزستان در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 رییس هیات تیراندازی خوزستان با بیان این‌که شرایط لازم را برای میزبانی فراهم کرده‌ایم، گفت: در تاریخ تیراندازی استان برای اولین بار است که میزبان مسابقات تراپ کشور خواهیم بود. وی عنوان‌کرد: آمادگی نمایندگان خوزستان برای شرکت در این مسابقات بسیار خوب است و امید داریم که بتوانند جایگاهی را به دست آورند. چهارمحال‌وبختیاری و همدان تیم‌های قدرتمندی هستند و از رقیبان ما محسوب می‌شوند. منصوری یادآورشد: ما امسال برای کسب تجربه در لیگ برتر تراپ کشور شرکت کرده‌ایم و مطمئنا حضور نمایندگان استان در رقابت‌های کشوری، به حضور قدرتمندانه ما در فصل بعد لیگ برتر تراپ کشور کمک خواهد کرد.

  

 

لیگ برتر فوتسال بانوان کشور
حفاری صدرنشین باقی ماند/نفت آبادان به رده سوم صعود کرد
ورزشی  11:3:7 1391/11/21

 

تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و صنعت نفت آبادان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ روز پنجشنبه (19 بهمن‌ماه) ملی‌حفاری و نفت‌آبادان به ترتیب میهمان و میزبان تیم‌های کاسپین قزوین و متین وارنا ورامین بودند که توانستند حریفان خود را با نتایج 5 بر صفر و 2 بر یک شکست دهند.

در این دیدار‌ها، فهمیه زارعی دو گل، فاطمه پاپی و آرزو صدقیانی هر کدام یک گل و مدافع کاسپین نیز یک گل برای حفاری به ثمر رساندند. هر دو گل نفت‌آبادان را نیز نسیمه غلامی وارد دروازه متین وارنا ورامین کرد. ملی‌حفاری و نفت‌آبادان، روز پنجشنبه (26 بهمن‌ماه) در هفته نهم رقابت‌های لیگ‌برتر کشور به ترتیب میزبان پرسپولیس تهران و میهمان مس‌پارس اصفهان هستند. با نتایج به دست آمده در هفته هشتم، ملی‌حفاری اهواز با 22 امتیاز صدرنشین باقی ماند و صنعت نفت‌آبادان با 18 امتیاز به رده سوم صعود کرد.

  

 

اعلام نفرات اعزامی خوزستان به مسابقات کشتی آزاد جوانان کشورورزشی  10:51:16 1391/11/21

9111-19581-5 کد خبر

 

نمایندگان خوزستان در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جوانان کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

 به گزارش ایسنا منطقه‌خوزستان و به نقل از روابط عمومی هیات کشتی استان، اعضای تیم منتخب خوزستان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان کشور که طی روزهای 25 تا 27 بهمن‌ماه در تبریز برگزار خواهد شد، معرفی شدند. بر این اساس در وزن 50 کیلوگرم داریوش رستمی (میانکوه)، 55 کیلوگرم فائز عراری‌زاده (بندرامام ره)، 60 کیلوگرم جمال عبادی(امیدیه)، 66 کیلوگرم مرتضی حاجی‌زاده(شوشتر)، 74 کیلوگرم حامد سلیمانی (مسجدسلیمان)، 84 کیلوگرم سیدمحمدحسن دهبان‌پور(امیدیه)، 96 کیلوگرم امیر مدملیل (اهواز) و 120 کیلوگرم مجتبی مرادی (دزفول) به عنوان بازیکن، حیدر ناصری (امیدیه)، سعید سبحانی (دزفول) و سیدمهدی ایوبی(شوشتر) به عنوان مربی و جمشید جمالی‌زاده (بندرامام ره) به عنوان سرپرست، تیم استان را جهت حضور در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

 

 


 

به مناسبت دهه فجر
مسابقات فوتبال جام شهدای رغیوه هفتکل آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای رغیوه هفتکل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر مسابقات فوتبال جام شهدای رغیوه هفتکل کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال جام شهدای رغیوه هفتکل آغاز شد
 

عدنان شجیرات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: این مسابقات به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن منطقه رغیوه برگزار می‌شود.وی افزود: منطقه رغیوه در دوران دفاع مقدس هفت شهید والامقام به نام شهید مهدی شجیرات، شهید علی خالدی، شهید جعفر شجیرات، شهید فاضل احمدیان، شهید حمید نبگانی، شهید جاسم شجیرات و شهید عبدالصاحب غلامی را تقدیم به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی کرده است.ی خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور هشت تیم از روستاهای ابوطباره، رغیوه، دره بید، کندک یک، سالمیه، نفت سفید، کندک سه و شجیرات برگزار می‌شود.مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای رغیوه هفتکل تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در زمین فوتبال روستای دره بید با هم به رقابت می‌پردازند و این روستا میزبان تیم‌های فوتبال روستاهای بخش رغیوه خواهد بود.وی به زمان برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتبال روستاهای بخش رغیوه به مدت 10 روز برگزار می‌شود که در پایان مسابقات از تیم‌های برتر تجلیل خواهد شد.شجیرات اضافه کرد: علاوه بر تیم‌های برتر، از بازیکنان با اخلاق و زننده بیشترین گل نیز تقدیر خواهد شد و تیم بااخلاق نیز معرفی می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه نشاط در بین جوانان روستایی عنوان کرد و اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم ورزش‌های همگانی را هر چه بیشتر در روستاها ترویج دهیم.

  

 

با شکست تیم ذوب آهن
فولاد رکورد شکست‌ناپذیری را ادامه داد

خبرگزاری فارس: فولاد با شکست دادن تیم ذوب آهن اصفهان رکورد شکست‌ناپذیری را ادامه داد.

خبرگزاری فارس: فولاد رکورد شکست‌ناپذیری را ادامه داد 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز در چارچوب هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان روبه‌روی هم قرار گرفتند.این دیدار که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با نتیجه دو بر یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.در این دیدار دکو اسماعیل فوفانا در دقیقه 9 برای ذوب‌آهن گل زنی کرد تا نیمه نخست این بازی به سود این تیم به پایان برسد.

 

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان:
ذوب آهن پتانسیل سقوط نکردن را دارد/ باید بدشانسی‌ دقایق آخر را دور کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیمش پتانسیل ابقا در لیگ برتر دارد گفت: باید کاری کنیم که بدشانسی‌ دقایق آخر از تیم ما دور شود.

خبرگزاری فارس: ذوب آهن پتانسیل سقوط نکردن را دارد/ باید بدشانسی‌ دقایق آخر را دور کنیم 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد کاظمی پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال خوبی را امروز از دو تیم شاهد بودیم در حالی که زمین بازی اصلاً خوب نبود.وی گفت: با وجود شکست از فولاد بازی خوبی داشتیم و بازیکنانم خوب بازی کردند.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به شکست‌ها و تغییر نتایج بازی‌های تیمش در پایان بازی‌ها خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که بدشانسی‌های دقایق آخر را بهر طریق ممکن از تیم دور کنیم.کاظمی با اشاره به اخراج یکی از بازیکنانش تصریح کرد: بعد از 10 نفره شدن کمی در بحث روانی دچار مشکل شدیم و اخراج بازیکنم تمرکز ما را در بازی به هم ریخت.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این استرس به خاطر آن است که بازیکنانم فکر می‌کنند در دقایق آخر حتما باید گل بخوریم و هنوز نتوانسته‌اند باور کنند که باید گل بزنیم.وی افزود: این نتایج رضایت کننده نیست اما به ابقا در لیگ ایمان داریم.وی گفت: این تیم صددرصد در لیگ می‌ماند و پتانسیل این کار را هم دارد. 

 

 

سرمربی فولاد خوزستان:
هدف آسیایی شدن فولاد است/ تماشاگران ما را غافلگیر کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حضور 10 هزار تماشاگر ما را غافلگیر کرد و این موضوع نوید آسیایی شدن ما را داد.

خبرگزاری فارس: هدف آسیایی شدن فولاد است/ تماشاگران ما را غافلگیر کردند 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.وی گفت: هیجان در هر دو نیمه بازی بالا بود و هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی بودند.سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: تیم فولاد با یک بازی برتر و متمرکز به پیروزی رسید که این حق تیم اهوازی بود.

 

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/
3 امتیاز سهم تقابل خوزستانی‌ها و اصفهانی‌ها در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تقابل نمایندگان خوزستان و اصفهان در لیگ برتر سه امتیاز برای هریک به همراه داشت.

خبرگزاری فارس: 3 امتیاز سهم تقابل خوزستانی‌ها و اصفهانی‌ها در لیگ برتر 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت.
اظمی با اشاره به حضور چشمگیر تماشاگران اهوازی افزود: ما جلوی این همه تماشاگر توانستیم خوب بازی کنیم اما متاسفانه با بدشانسی موقعیت‌های خوب‌مان از دست رفت.سرمربی ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ما برای پیروزی به اهواز آمده بودیم و اصلا دنبال یک امتیاز نبودیم.

* فولاد پیروز جدال آهنین

در یکی از بازی‌های این روز و در ورزشگاه تختی اهواز تیم فولاد خوزستان میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود.دیداری که در آن دو تیم با انگیزه‌هایی متفاوت وارد میدان مسابقه شدند. در یک سو فولاد خوزستانی که در این فصل چهره مدعی به خود گرفته و در رده سوم قرار دارد برای حفظ جایگاه خود و ماندن در جمع مدعیان و در سوی دیگر ذوب‌آهن اصفهان که با نتایج ضعیف این فصل خود در ورطه سقوط قرار گرفته و آمده بود تا با کسب امتیاز از این دیدار به آینده امیدوار باشد.آغاز مسابقه نیز به کام نماینده اصفهان بود و در دقیقه هشت این دیدار روی اشتباه مدافع فولاد خوزستان این ذوب‌آهن بود که به گل نخست دست یافت و نیمه نخست را پیروز به رختکن رفت.

اما در نیمه مربیان حسین فرکی بار دیگر شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشت و فولاد با ارائه یک بازی قابل قبول ابتدا در دقیقه 55 توسط مهدی نوری و سپس در واپسین دقایق مسابقه و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند لوسیانو پریرا در نود و سومین دقیقه بازی گل پیروزی‌بخش سرخ‌پوشان اهوازی را به ثمر رساند تا در روزی که همه مدعیان قهرمانی پیروز شدند فولاد نیز از غافله عقب نماند.در سوی دیگر اما ذوب‌آهن به سرنوشت بازی هفته قبل دچار شد و در لحظات پایانی نتیجه مساوی را با شکست تغییر داد.فولاد خوزستان با این برد ضمن ارتقاء در شکست‌ناپذیری خود به 18 هفته انتقام شکست بازی رفت را از ذوبی‌ها گرفت و با 45 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

ذوب آهن نیز با قبول شکست در این مسابقه امتیازات خود را در همان عدد 22 ثابت گذارد تا بیش از پیش خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس کند.

* سپاهان فاتح جدال زردها

اما در دیگر بازی این هفته تقابل دیگر نمایندگان خوزستان و اصفهان رقم خورد.در این دیدار تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان بود.سپاهانی‌ها در این مسابقه با ارائه یک بازی برتر در برابر نفت آبادان سه گل زدند و سه امتیاز گرفتند.زردپوشان اصفهانی در دقایق 21 توسط امین جهان‌عالمیان، 42 و 53 نیز توسط محرم نویدکیا به سه گل دست یافت.

شاگردان کرانچار در این دیدار از ضعف مفرط خط دفاع نفت آبادان بهترین بهره را بردند و سه امتیاز بی دردسر را به اندوخته‌های خود اضافه کردند.

سپاهان با امتیازات این دیدار 44 امتیازی شدند و با یک بازی کم‌تر نسبت به سایر حریفان خود همچنان جایگاه چهارمی را حفظ کرد.ما نفت آبادان بخت برگشته در این دیدار تقریباً حرفی برای گفتن نداشت و هربار سپاهانی‌ها اراده می‌کردند خود را به دروازه طلایی‌پوشان آبادانی می‌رساندند.

هرچند در صحنه‌هایی تیم نفت خود را به دروازه سپاهان رساند اما نتوانست از این فرصت‌های پراکنده خود بهره ببرد.ضعف مفرط خط دفاعی نفتی‌ها و اشتباهات آماتورگونه مدافعین این تیم در آفسایدگیری و دفع موقعیت‌های حریف یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های نفت را در این دیدار رقم زد.شاگردان علیرضا فیروزی در این مسابقه به جای بهبود عملکرد خود با سرمربی جدید، نمایشی پرانتقاد به ویژه در خط دفاعی از خود ارائه کردند تا امیدها برای بقاء این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در فاصله 9 هفته به پایان رقابت‌ها به یاس تبدیل شود.

نفت آبادان با قبول شکست در این دیدار در همان امتیاز 15 باقی ماند تا یکی از ضعیف‌ترین فصول حضور خود در لیگ برتر را با قرار گرفتن در جایگاه هجدهمی جدول رقم بزند.نکته جالب توجه بازی‌های هفته بیست و پنجم تقابل دو نماینده خوزستان و دو نماینده اصفهان بود که در نهایت این دو تقابل سه امتیاز برای هریک از آنها به دنبال داشت.ک

فرکی در خصوص عملکرد تیم اصفهانی ذوب‌آهن عنوان کرد: پیش از بازی هم گفتم که بازی سختی داریم و ممکن است به مشکل بخوریم که همینطور هم شد.

وی با اشاره به برتری ذوب‌آهن در نیمه نخست ابراز داشت: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که با تلاش و تمرکز می‌توانیم پیروز شویم و بازیکنان فولاد در نیمه دوم با شایستگی و با اعتماد به نفس، بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه  با اشاره به حضور بیش از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه اظهار داشت: حضور این تعداد تماشاگر ما را غافلگیر کرد و به حساسیت بازی افزود.وی خاطرنشان کرد: قطعاً حضور و تشویق هواداران در طول 90 دقیقه بزرگترین شارژ روحی برای بازیکنان تیم ما بود.

فرکی با قدردانی از همراهی خوب تماشاگران گفت: از همه هواداران که تیم محبوب خود را پشتیبانی می‌کنند، تشکر می‌کنم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم.

وی با اشاره به وضعیت تیم فولاد در جدول لیگ برتر گفت: ما به رتبه خود در جدول لیگ برتر قانع نیستیم.سرمربی فولاد خوزستان افزود: هواداران مطمئن باشند که هدفمان همان شعار تماشاگران فولاد است.

فرکی در پایان اضافه کرد: شعار «فولاد آسیایی» در واقع هدف مشترک ما و هواداران است. 

 

اما در نیمه دوم این دیدار مهدی نوری از فولاد خوزستان در دقیقه 55 اولین گل را برای تیمش به ارمغان آورد.

لوسیانو پریرا در دقیقه 92 این دیدار و در وقت اضافه توانست رکورد شکست‌ناپذیری تیمش را ادامه دهد.فولاد خوزستان با این برد توانست رکورد شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند.

شاگردان حسین فرکی آخرین شکست خود را در نیم فصل برابر ذوب‌آهن در دیدار رفت داشتند.

حاشیه‌های دیدار فولاد خوزستان و ذوب آهن

مسئولان فرهنگی باشگاه فولاد با این توجیه که نباید پرچم یک کشور و باشگاه بیگانه را در ورزشگاه جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در بیاوریم به برخی از تماشاگران اجازه ندادند پرچم برزیل و همچنین پرچم باشگاه بارسلونا در ورزشگاه به اهتزاز در بیاید.بیش از 10 هزار تماشاگر امروز در ورزشگاه تختی اهواز این بازی را تماشا کردند که این استقبال نسبت به بازی‌های گذشته فولاد بی‌نظیر است و دلیلش هم برگزاری مسابقه در یک روز تعطیل و همچنین همزمان نبودن بازی استقلال با بازی فولاد است.رضا رویگری هنرپیشه سینما و تلویزیون در ورزشگاه تختی حضور داشت و از سوی تماشاگران خوزستانی به گرمی تشویق شد هواداران وی را رویگری فولادی نامیدند.به مناسبت گرامیداشت درگذشت رضا داوودی دروازه‌بان فقید فوتبال خوزستان بازیکنان فولاد با روبان مشکی به میدان آمدند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد