سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

 

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
پایداری شرایط جوی تا یک هفته آینده در خوزستان 

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از پایداری هوا حداقل تا یک هفته آینده در خوزستان خبر داد و گفت: بارانی در نقشه‌ها دیده نشده است. 

سعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از اواخر امروز زبانه‌های سیستم پرفشار بر روی استان تأثیرگذار خواهد بود که باعث جنوبی شدن جریانات جوی بر روی استان خواهد شد و طی امروز ابرناکی و احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در استان وجود خواهد داشت که از اواخر وقت به‌تدریج شاهد کاهش ابرناکی خواهیم بود.

وی افزود: مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی صاف تا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و خفیف و در بعضی ساعات وزش باد و غبار، مناطق مرکزی و غربی صاف تا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و خفیف و در بعضی ساعات وزش باد و غبار، مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی صاف تا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و خفیف و در بعضی ساعات وزش باد و غبار و مناطق ساحلی و جنوبی صاف تا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و خفیف و در بعضی ساعات وزش باد و غبار همراه خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: وضعیت هوا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار، جهت باد شمال غربی، سرعت باد 15 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی تأکید کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با 23.1 و ایذه با 6.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 21.3 و حداقل به 9.2 درجه سانتیگراد خواهد رسید. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد