سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک

 

فرماندار اندیمشک گفت: براثر ریزش کوه در یکی از روستاهای دشت‌لاله بخش الوار گرمسیری، سه منزل مسکونی صددرصد تخریب و یک نفر در این حادثه مجروح شد.

خداداد محمدی اظهار کرد: روز دوشنبه بر اثر زلزله‌ای که در حوزه خرم‌آباد رخ داد، به دلیل هم مرز بودن با لرستان لرزشی در منطقه دشت‌لاله از توابع الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک ایجاد شد که منجر به ریزش کوه در یکی از روستاهای این منطقه شد.

وی ادامه داد:‌ در این حادثه هشت خانه روستایی دچار خسارت شدند که سه خانه صددرصد تخریب شده و یک زن نیز مصدوم شد که برای درمان به اهواز انتقال یافت.

فرماندار اندیمشک اظهار داشت: نیروهای امدادی و پشتیبانی برای کمک‌رسانی به ساکنان این منطقه در کم‌ترین زمان به منطقه اعزام شدند و با همکاری هلال احمر، بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی، آواربرداری و ارایه خدمات در حال انجام است.

محمدی عنوان کرد: ساکنان سه منزل مسکونی تخریب شده در چادرهایی اسکان اضطراری داده شدند که پس از پایان عملیات آواربرداری، اقدامات جهت ساخت‌‌ دوباره خانه‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با مجموعه‌های بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و هلال احمر انجام شد قرار بر این شد که بنیاد مسکن از طریق بانک‌های عامل به خسارت‌دیدگان این حادثه تسهیلات مقاوم‌سازی اعطا کند، راه و شهرسازی نیز عملیات آواربرداری را انجام دهد و هلال احمر کمک‌های امدادی را به ساکنان این منطقه ارایه دهد.
مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد