سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

با اعلام پیگیری ساخت هتل 5 ستاره اهواز؛
شهردار خبر داد: راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای با مشارکت بخش خصوصی
اجتماعی 13:44:59 1391/11/19

9111-15314-5 کد خبر

شهردار اهواز در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع تفریحی پارک آبی اهواز گفت: ساخت هتل 5 ستاره و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اهواز با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار شهرداری اهواز قرار گرفته است.

منصور کتانباف در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ با بیان این که پارک آبی از نمونه کارهای مشترک با بخش خصوصی است، اظهار کرد: برای تامین زیرساخت‌های شهر باید بخش خصوصی باید فعال شود و به همین منظور ساخت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اهواز و گسترش این مجموعه‌ها از اقداماتی است که در دستور کار شهرداری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در 18 ماه گذشته برای اجرای پروژه ساخت هتل 5 ستاره با مشارکت بخش خصوصی، اقدامات تامین زمین و موارد مرتبط با آ‌ن در اهواز انجام شده است.شهردار اهواز اظهار داشت: همچنین ساخت پل کیان‌شهر و خیابان حدفاصل پل صیاد شیرازی و منطقه کیان‌شهر در مراحل نهایی قرار دارند. این دو پروژه نیز نمونه‌هایی از مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با شهرداری است.

کتانباف افزود: پل کیانشهر در مرحله آسفالت است که به این منظور و همچنین آسفالت خیابان حدفاصل پل صیاد شیرازی و منطقه کیان‌شهر و بهبود شبکه معابر شهر با یک شرکت و کارخانه آسفالت قرارداد داریم.وی درباره آماده‌سازی فضاهای شهری برای ورود مهمانان نوروزی گفت: با تشکیل ستاد نوروزی در استان و ابلاغ احکام مربوطه، بر اساس تجربه سال‌های گذشته تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی اندیشیده شده است.

شهردار اهواز اظهار داشت: ساحل کارون از نقاط تفریحی مهمانان نوروزی و شهروندان است که پاک‌سازی و ساحل‌سازی کارون در حال انجام است. همچنین برای اسکان مهمانان، دو محل در شهر اهواز پیش‌بینی شده و امکانات لازم در حال فراهم شدن است.کتانباف گفت: نمایشگاه بین‌المللی اهواز همه ساله سالن‌هایی از مجموعه خود را برای اسکان مهمانان نوروزی در اختیار شهرداری قرار می‌دهد. یکی دیگر از محل‌های اسکان نیز پارک لاله است. اکنون نیز عملیات بهسازی و تکمیل فضای سبز پارک‌های شهر در حال انجام است. امسال حدود 400 هکتار بیش از سال قبل فضای سبز و پارک در ساحل رودخانه و درون شهر خواهیم داشت.

هلاکویی: خیابان نادری تا راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌شود
اجتماعی 13:22:31 1391/11/19

9111-15214-5 کد خبر

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: خیابان نادری تا 22 بهمن ماه برای برگزاری راهپیمایی، آسفالت و آماده‌سازی می‌شود.

عباس هلاکویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: روند بهسازی و اصلاح خیابان نادری اهواز تا پایان سال برنامه‌ریزی شده بود ولی با دستور استاندار خوزستان مبنی تسریع در اصلاح و بهسازی این خیابان برای گذر راهپیمایی 22 بهمن ماه، آسفالت کف این خیابان در دو روز گذشته آغاز شده و آماده‌سازی آن در حال انجام است.

وی افزود: قسمتی از این خیابان در حدفاصل خیابان موسوی تا شریعتی که در پروژه ساخت ایستگاه‌های مترو حفاری شده بود، آسفالت شده و تا پایان وقت امروز(پنج‌شنبه) این عملیات به پایان می‌رسد.

هلاکویی گفت: با توجه به شلوغی خیابان نادری که از مراکز خرید اصلی مردم در هسته مرکزی شهر است، انجام کار عملیاتی تنها در شب و ساعات کم‌تردد امکان دارد و برای آسفالت خیابان مجبور به بستن مسیرهای ورودی به خیابان شده‌ایم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز با بیان این که پیاده‌روسازی خیابان نیز آغاز خواهد شد، ادامه داد: سعی بر این بود که کار بهسازی خیابان نادری تا پایان سال تکمیل شود ولی در صورت همکاری دستگاه‌های آب و فاضلاب و برق پیشرفت کار سرعت بیشتری خواهد داشت.وی ادامه داد: به منظور آماده‌سازی خیابان برای راهپیمایی 22 بهمن، فردا(جمعه) شست‌وشوی خیابان و روز شنبه نیز نصب پرچم‌ها و پلاکاردها انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد