سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از لالی

 

 
 

خوزستان میزبان مسابقات مچ‌اندازی کشور

 

مچ‌‌اندازان کشور در دو گروه راست و چپ دست در لالی با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

عنایت رحیمی، مسوول کمیته مچ‌اندازی هیات پرورش‌اندام و بدنسازی استان گفت:این مسابقات که یازدهمین دوره رقابت‌های مچ‌اندازی کشور است، طی روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه به ترتیب در گروه چپ دست و راست دست برگزار می‌شود.
 

وی ادامه‌داد: مچ‌اندازان کشور در اوزان 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 100، 110، 110+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می‌کنند که هر استان می‌تواند با چهار نفر شامل دو نفر راست دست و دو نفر چپ دست در مسابقات شرکت ‌کند.
 

مسوول کمیته مچ‌اندازی هیات پرورش‌اندام و بدنسازی خوزستان بیان‌کرد: بازیکنان تمام استان‌ها در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم 200 تا 250 نفر در این مسابقات شرکت کنند. همچنین هم‌زمان با برگزاری این مسابقه، کلاس داوری درجه سه و ملی این رشته با مدرسی محمدرضا تفریشان، رییس کمیته مچ‌اندازی کشور انجام خواهد شد.
 

وی با بیان این‌که شرایط لازم را برای میزبانی این دوره از مسابقات فراهم کرده‌ایم، گفت: همچنین میراث فرهنگی این شهرستان قصد دارد باتوجه به هم‌زمان بودن این رقابت‌ها با دهه فجر، سیاه چادرهایی را در آن‌جا برپا کند و صنایع‌دستی و لباس سنتی این منطقه را به نمایش بگذارد تا تبادل فرهنگی نیز صورت بگیرد.
 

رحیمی درباره وضعیت مچ‌اندازی خوزستان خاطرنشان‌کرد: مچ‌اندازی استان نسبت به دو، سه سال گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد و به نظرم مچ‌اندازان خوبی در استان به ویژه شهرستان‌های امیدیه، لالی، ایذه و هندیجان داریم که حرف اول را در استان می‌زنند.
 

وی عنوان‌کرد: اگرچه استان‌های دیگر از نظر سابقه کاری تاحدودی نسبت به ما جلوتر هستند ولی امیدواریم باتوجه به پتانسیلی که خوزستان دارد، بتوانیم یکی از جایگاه‌های اول تا سوم را ازآن خود کنیم. پیش‌بینی می‌کنم سطح این مسابقات بالا باشد.
 

مسوول کمیته مچ‌اندازی هیات پرورش‌اندام و بدنسازی خوزستان یادآورشد: اسپانسر تیم استان شرکت چگاساز جنوب است که اسماعیل مهری‌بابادی رییس این شرکت ما را برای حضور در این مسابقه بسیار حمایت کرده است. همچنین اداره ورزش و جوانان لالی و هیات استان در برگزاری این رقابت‌ها بسیار به ما کمک کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد