سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

 

 

انتقاد نماینده خرمشهر در مجلس:

فقط سوم خرداد خرمشهر را می شناسید؟!


رهیاب نیوز:نماینده خرمشهر با انتقاد از خدمات رسانی نامطلوب به مردم این شهر خواستار آماده سازی چهره شهر و خیابان های خرمشهر برای ورود مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور شد.


 عبدالله سامری در تذکری آیین نامه ای در صحن علنی مجلس از عدم خدمات رسانی صحیح به شهر خرمشهر انتقاد کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو حق مردم شریف خرمشهر نیست که در خیابان های شخم زده و کوچه های اسفناک حرکت کنند. این حق مردمی که دین شان را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده اند، نیست.

وی افزود: بنده از آقای ارشادمنش معاون عمرانی و رئیس سازمان شهرداری ها انتظار دارم که هر چه سریعتر گوشه ای از حق مسلم این شهر را بدهند و خرمشهر مظلوم را از این حالتی که الان هست خارج کنند

وی با بیان اینکه خرمشهر منطقه ای محلی نیست و منطقه ای فراملی است تصریح کرد: بودجه ای را در اختیار شهرداری خرمشهر قرار دهید تا لااقل خیابان های حفاری شده ای را که انگار هواپیماهای دشمن دوباره به خرمشهر حمله کرده اند را از این وضعیت درآورند.

سامری ادامه داد: در آستانه عید ما شاهد ورود کاروان های راهیان نور به خرمشهر هستیم و حداقل شهر را برای ورود مسافران نوروزی آماده کنند و خواهشم این است که مسولان دولتی اینقدر مردم خرمشهر را تحقیر نکنند .

وی در تذکر دیگری در رابطه با پل راه آهن این شهر از وزیر راه و شهرسازی خواست که هر چه سریعتر این پل را تکمیل کنند.

سامری همچنین با انتقاد از مسئولان کشور گفت: شما فقط سوم خرداد خرمشهر را می شناسید؟ و هر روز می گویید که خرمشهر نگین ایران است این در حالی است که هیچ توجهی به این شهر نمی شود.
مهر 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد